När jag hade oralsex på planet till thailand;0)

april 29, 2009 barbieswede

Nu när de börjar bli sommar kom jag och tänka på när jag hade oralsex med en okänd kille på planet till Thailand.
De började med att vi satt brevid varandra i flygstolarna.
Vi började prata, och jag tyckte han var rätt söt.

Så jag tänkte göra ett litet bus!

Jag låtsades somna och flyttade mitt huvud närmare hans och tillslut låg mitt huvud mot hans axel.

Han verkade gilla de och jag tog hans hand i min.

Sen strök jag min hand över hans ben.

Vi började kyssas och han rörde mina bröst.

Vi tog en filt och la den över oss så ingen kunde se vad vi gjorde;0)

Men flygpersonalen kollade lite konstigt på oss efteråt!

Men kul va de iaf;0)

Jag är inte alltid så oskyldig som jag ser ut;0)

Jag är inte alltid så oskyldig som jag ser ut;0)

 

 

 

Entry Filed under: Funny things/övrigt,Uncategorized

11 Comments Add your own

  • 1. hellblazer  |  april 29, 2009 kl. 9:49 e m

    Va du er kul! Du er den snyggaste og porrigaste tjejen! Puss!

    • 2. barbieswede  |  maj 3, 2009 kl. 11:09 f m

      Tack hellblazer! va glad ja blir;0) pussssss

  • 3. Jonas  |  april 30, 2009 kl. 11:09 e m

    Du måste ju va det absolut finaste jag någonsin sett!! Fan om jag skulle suttit på planet till Thailand med dig=)

    • 4. barbieswede  |  maj 3, 2009 kl. 11:18 f m

      Hej Jonas;0)

      Tack för alla dina söta kommentarer! Jag blir jätteglad=) Ja nästa gång kanske vi sitter brevid vaarandra;0) man vet ju aldrig!

      Puss

  • 5. Ralle  |  maj 1, 2009 kl. 8:54 e m

    mmmmmmmmmmmm!!!!! Du är så otroligt sexig!!!! Fan jag tror att jag har sett dig ute några gånger=)

  • 7. Daniel  |  maj 2, 2009 kl. 6:11 e m

    Vart finns en så underbar tjej som den här då?? Finns du i Sthlm så vill jag väldigt gärna träffa dig! Mvh Kåt muskelman

    • 8. barbieswede  |  maj 3, 2009 kl. 11:12 f m

      Hej Daniel!
      Jag befinner mej just nu i Danmark!

      Kraam/ Barbie

  • 9. J  |  maj 2, 2009 kl. 8:49 e m

    tja,
    vart är du nu?
    När kommer du online på MSN?

    Kram
    J

    • 10. barbieswede  |  maj 3, 2009 kl. 11:15 f m

      Tja J=)

      Jag är just nu i Danmark!
      Jag kommer ut på msn nu i veckan. vet inte ännu vilken dag. Men du får veta innan!

      Puss o kram

      • 11. J  |  maj 4, 2009 kl. 9:00 e m

        Okej. Då vet jag.
        Saknar dig.
        Kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

april 2009
M T O T F L S
    Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
