Fotografering i skogen!

maj 10, 2009 barbieswede

I Lördags fotograferade jag för den danska fotografen Monne!
Vi tog en massa vackra bilder i skogen i Danmark.
Och vissa av dom blev riktigt heta;0)
Bilderna kommer att finnas på min sajt http://www.barbieswede.se inom kort!

De var fint och soligt väder, men rätt så kallt eftersom jag fotades helt naken.

Men jag glömde snabbt bort kylan när fotnigen väl kom igång eftersom jag älskar att posa framför kameran;0)

Men som tur var kunde fotografen Monne ge mej lite värme efteråt;0) Så de var bra!

Jag tog bla foton uppe i ett träd och höll flera ggr på att falla ner..de var lite läskigt…

Men de var de värt när vi såg slutresultatet!!

 

fotning i skogen

fotning i skogen

Entry Filed under: Foton av mej!,Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  maj 11, 2009 kl. 7:34 e m

    Kan tänka mig att det var lite kalt. Ska bli kul att få se dessa bilder😉 ser fram mot det.

    Kram
    J

    • 2. barbieswede  |  maj 12, 2009 kl. 1:49 e m

      Ja de var kallt…men de blev fina bilder iaf;0)
      Bilderna kommer att finnas i min webbutik innan Fredag denna vecka!

      Kraaamar

  • 3. Porrkillen  |  maj 11, 2009 kl. 10:05 e m

    ååå älskar ju utomhusporr! De e ju det sexigaste som finns. Ser fram emot dom!!!!!

    • 4. barbieswede  |  maj 12, 2009 kl. 1:47 e m

      mmmm jag med;0)
      Några av bilderna kommer att finnas i min webbutik!
      puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
