Filminspelning, webbutik och ny lägenhet!

maj 13, 2009 barbieswede

Jag längtar så mkt till i helgen nu! Det ska bli så spännade att spela in helt nya filmer;0) 

filminspelning, ny lägenhet och webbutik

filminspelning, ny lägenhet och webbutik

 

 

 

 

Filmerna kommer att kunna köpas på min sajt http://www.barbieswede.se

Så jag hoppas ni kommer att gilla dom;0)

Om du har några förslag på vilka filmer du vill se får du gärna maial dom till mej!

För övrigt har jag en hel del att göra just nu blir aldeles snurrig…. Jag har bla fått en ny lägenhet!

Som jag ska flytta in i den 25maj. Så jag hoppas det blir bra, eftersom jag inte sett den själv mer än på bild!

Men jag får lita på min vän som var och kollade på den. Hon sa att den var fin, så då får jag väll lita på det=)

Sen kommer även min webbutik att öppnas senast på fredag;0)

Ska även försöka komma in på msn ikväll!

 

PUSS O KRAM

 

 

Entry Filed under: Nyheter/News,Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  maj 13, 2009 kl. 10:20 e m

    Ser fram mot den filmen du ska göra.
    Jaså ny lägenhet, där ser man. Hoppas du kommer att trivas då.

    kramar

    • 2. barbieswede  |  maj 14, 2009 kl. 9:52 f m

      Tack;0) ja de ska bli spännande!
      Jo jag får hoppas att jag kommer trvivas=) Men de gör jag nog!

      Kraaaam

  • 3. sebbe  |  augusti 30, 2010 kl. 12:40 f m

    litemsn
    fårdulogga
    inpå
    tyckerjag
    gullet

    • 4. barbieswede  |  augusti 31, 2010 kl. 12:17 f m

      Så fort jag får tid;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
