filminspelningen klar;0)

maj 17, 2009 barbieswede

 

Inspelningen i Lördags gick bra!

Vi hann med att göra tre nya filmer!Två inomhus och en utomhus.
Vi filmade från förmiddagen till sent på kvällen.

Så de blev en tuff och lång dag men med massa skön sex;0)

Jag vill inte avslöja några detaljer om filmerna. Men vi blev alla nöjda med resultatet till sist!

Filmerna kommer inom kort att finnas på min sajt http://www.barbieswede.se

Senare på kvällen festade jag och några vänner på viperroom!

Träffade bla min bästa vän som jag inte sett på månader.

Så de kändes som den lyckligaste dagen på väldigt länge=)

 

 
 

 

 

Filminspelningistlm

Jag o Mike på filminspelningen!

 

Entry Filed under: mina porrfilmer!,Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Bocken  |  oktober 18, 2009 kl. 7:39 e m

    Du borde skriva mer på din blog annars tröttnar folk! Härliga bilder på dig räcker inte.
    Våra styva kukar blir aldrig mätta på dig!
    Gärna fler bilder på dig sexy girl!😉

  • 2. barbieswede  |  oktober 21, 2009 kl. 5:37 e m

    Okej thanx baby;) jag ska försöka skriva lite oftare!
    PUSS PUSS


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
