Min våta dröm!

maj 28, 2009 barbieswede

Jag hade en sån konstig, härlig och nästan verklig dröm inatt;) De betyder att min drömfångare verkligen funkar!

 Jag var på en strand med vit sand och klarblått vatten. Där framför mej på stranden låg en blond sexig tjej med vackra bröst och svullna röda läppar. Plötsligt satt jag framför henne jag böjde mej ner och mina läppar rörde vid hennes. En underbar kyss och de pirrade till i min kropp Hon smekte mitt hår och jag rörde vid hennes bröst. Vi kysstes igen. Och då hände de, jag kände det i hela min kropp!! Och sedan vaknade jag aldeles våt. Det kändes så verkligt!
Varför måste sånna drömmar ta slut???

Min våta dröm

Entry Filed under: Funny things/övrigt,Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  maj 28, 2009 kl. 5:10 e m

    Hihi låter som en skön sexig dröm.
    Det är så när man vill drömma vidare så vaknar man. Varför man gör det, det är en bra fråga.

    Lycka till i Cypern nu. Ser fram emot dina inlägg i bloggen.

    kramar

    • 2. barbieswede  |  maj 30, 2009 kl. 8:57 f m

      Ja de är synd att man vaknar ibland;) Puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
