Mina nya porriga filmer ute nu;)

september 25, 2009 barbieswede

Jag är  glad att kunna meddela att mina 3 nya porriga filmer nu finns  att laddda ner i smsfilm på min site www.barbieswede.se
Ber om ursäkt att de tagit sån tid! Men nu är dom äntligen klara!
Se mej ha sex med den svenska porrskådisen Valentino;)
Priser och hur nu laddar ner finner ni på sms film;)
Hoppas ni gillar dom!

För att porriga bilder från filmerna besök min porrblogg http://barbieswede.blogspot.com/

Heta kyssar/Barbie

Mina nya filmer finns nu på min sajt!

Mina nya filmer finns nu på min sajt!

  

Entry Filed under: mina porrfilmer!,Uncategorized

14 Comments Add your own

  • 1. micke  |  september 27, 2009 kl. 9:11 e m

    Måste bara säga att ni svenska tjejer är dom vackraste och sexigaste…
    kyssar…

    • 2. barbieswede  |  september 30, 2009 kl. 6:56 e m

      Ja det håller jag faktiskt med om pusss puss

  • 3. Bocken  |  oktober 10, 2009 kl. 12:28 e m

    Jag vet inte hur många gånger jag har runkat till dina filmer.
    Jag kommer ifrån samma håla som dig och vi är stolta här över dina framgångar.
    Hoppas du inte opererar dina bröst dom är väldigt fina som naturliga utan silikon.

    • 4. barbieswede  |  oktober 10, 2009 kl. 2:29 e m

      Jaså va kul! De är ju bra att man kan hjälpa till lite;) Tack så mkt de värmer verkligen att höra att ni är stolta över mej=)
      Pusss

      • 5. Bocken  |  oktober 10, 2009 kl. 8:15 e m

        Det rycker i baugetten när man ser dina filmer!
        Kul att du svarar på inläggen som dina fans skriver. Vilka klubbar strippar du på?
        Man skulle ju vilja se dig live!
        Du kan väl skriva in i på din kalender så att man kan planera semester och ledighet för att se dig.
        Puss i ljumsken.

      • 6. barbieswede  |  oktober 12, 2009 kl. 7:18 e m

        Jag har inga fasta klubbar som jag jobbar på utan de kan bli lite varstans när någon bokar mej. Men har jag en klubb inplanerad om en längre tid så kan jag säga jag till! Så då får du gärna komma och se mej live;) de skulle vara jättekul! Puss puss

  • 7. Bocken  |  oktober 12, 2009 kl. 8:53 e m

    Ja det vore roligt om du kunde skriva i din kalender när du gör något live!
    Om man vill spela in en p-våffla med dig hur går man till väga? Hur söker man jobb om man vill göka dig? Finns det någon porrförmedling? (ler) Hur går en inspelning till när man är man? Om man är kvinna kan man räkna ut men som man måste man ju få den att stå länge!
    Test knullar man eller vad?
    Jag är nyfiken på erotik branschen!

    • 8. barbieswede  |  oktober 14, 2009 kl. 11:37 f m

      De bästa är om du skriver att mail till mej på barbieswede@live.se så kan jag svara på alla dina frågor där! Puss

  • 9. lelle  |  april 22, 2010 kl. 9:04 e m

    hej
    du är otroligt sexig o vacker
    om du nån gång behöver en kille till att spela in porrfilm med så hör gärna av dej
    puss & kram

    • 10. barbieswede  |  april 26, 2010 kl. 3:54 e m

      Tack så mkt;) Ja men de ska jag abslout göra;)
      Pusss o kram

  • 11. Johan  |  juli 23, 2010 kl. 9:22 f m

    Vad krävs för en dejt med en sådan här vacker kvinna?😉

    • 12. barbieswede  |  juli 30, 2010 kl. 3:25 e m

      Tack johan! Jag älskar champagne;)

  • 13. Johan  |  augusti 1, 2010 kl. 11:57 f m

    vilken tur att jag också gör det då!😉 Har du kanske någon mejl vi kan diskutera den här skumpan på då?;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

september 2009
M T O T F L S
« Maj   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Most Recent Posts

 
