strippteasen rullar på;)

oktober 19, 2009 barbieswede

Strippteasen rullar på vilket är kul;)
Har haft 5 st shower sen sist jag skrev och jag blir bara bättre och bättre!
De var lite obekvämt i början att strippa utan strippstång, efterssom jag är van vid att hänga upp och ner och göra en massa trix på stången. Men nu börjar jag vänja mej vid det så de känns helt okej.

Fast jag saknar faktiskt den där strippstången så himla mkt. De är roligare att dansa vid stång. Men jag antar att jag får klara mej utan den.

Jag kommer snart börja köra mina webcamshower på posingdreams.com
Har precis köpt ny webcam och allt jag behöver så nu inom några dagar kommer allt vara klart. Och jag känner mej verkligen 100% sexy och redo för det;) Så det ska verkligen bli spännade!
Showar gör även Denise, webcamtess och Amanda;)
Jag skriver här i min blogg när jag börjar!

Nu i Lördags blev jag och några vänner bjudna på hotellweekend. Så vi bodde på ett jättemysigt hotell, åt god mat, festade och dansade och en hel del annat;). De var verkligen så kul.

Men tyvär så blev de aldeles för mkt dricka för mej. Är ju inte så bra att blanda vin, champagne, öl, cider och snaps på en och samma gång. Men de tänkte jag ju inte på just då!  Så de fick jag verkligen igen för dan efter. Men de var de värt;)

Pusss pussss

 

 

 

Entry Filed under: Mina Stripteaseshower/fester,Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. A.M  |  oktober 20, 2009 kl. 3:34 e m

    Back in business igen ser jag, du ligger då inte på latsidan… Macke tipsade om din sida… Ha det bra och lycka till med allt! ;o)

    A.M

    • 2. barbieswede  |  oktober 21, 2009 kl. 5:26 e m

      Jaså va kul:) Tack så mkt! Detsamma!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts

 
