My fun stripnight;)

november 1, 2009 barbieswede

Min Fredag var så kul=)
Uppträde i Fredags på en klubb som heter Miss sophy här i Danmark.
 Hade 2 st strippuppträdande och de var så kul;)
En massa snygga, söta och trevliga och roligt folk;)
Jag sålde även body teqila i baren.
Så jag låg på baren med salt på brösten, tequila mellan mina ben och citron i munnen;)
De var faktiskt roligare än än ja trott, har aldrig gjort body tequila förut!
Här i Danmark var de oxå premiär för julöl i fredags så de blev en hel del sånna med=)
Har tagit en massa heta bilder som jag kommer ladda upp här på min blogg nu i veckan;)

 
Tyvär så måste jag meddela att jag inte kan showa på posingdreams idag=(
De är verkligen jättetråkigt men mitt nya internet skulle ha kommit i Torsdag men de har ännu inte kommit.
Så jag hoppas verkligen de kommer dyka upp nu i början av veckan.
Så jag år börja showa nångång:)
Ber verkligen  tusen ggr om ursäkt för detta.  Jag skriver här i bloggen så fort jag kör igång!

Puss pusss pusss

I Lördags var jag rätt så slut så jag stannade hemma och kollade på skräckisar och åt en massa godis;)

Entry Filed under: Mina Stripteaseshower/fester,Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  november 3, 2009 kl. 10:16 e m

    Det rycker i baugetten när du skriver så här härliga kommentarer i din blogg!
    Man har gjort sig helt skinn flådd där nere av allt trallande!
    We love you Barbie!

    • 2. barbieswede  |  november 5, 2009 kl. 8:13 e m

      Va kul att höra! Tack så mkt;)!va glad ja blir=) Gillar att få så sköna inlägg;) puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
