Min tävling;)

november 5, 2009 barbieswede

Jag vill Passa på att tacka Er alla mina beundrare och alla ni som köpt mina filmer;)
De betyder verkligen jättemkt för mej och ni är jättesöta!
Och ni får gärna komma med förslag på filmideer som ni vill se!
Jag hade spelat in en video som jag tänkte lägga upp här men de funkade inte eftersom de är fel format på den. Förstår inte varför? allt ska verkligen vara så krångligt jämt. Nån som kan hjälpa?
De är också så roligt att så många vill träffa mej=), men tyvär så kan jag ju inte träffa alla även om ja skulle vilja!

Men för att ge något tillbaka så har jag nu beslutat mej för att hålla en liten tävling!

Tävlingen går till så att den som skriver de 1000:e mailet till mej vinner en spännade,het och sexig dejt med mej!
Och om kemin är rätt kan ju vad som helst hända;)

Mailet ska skickas till min mail barbieswede@live.se skriv ämne tävling så jag vet att ni vill delta i tävlingen.

Obs de behöver inte vara ett långt mail utan bara en kommentar räcker;)

Regler: Man får bara skriva ett mail i veckan.
Man måste vara 18år eller äldre.
Vinnaren får vara anonym om så önskas.
Om  inte  vinnare nr 1000 svarar så går det neråt 999, 998, osv.

Lycka till!

Kyssar/Barbie

 

Entry Filed under: dejt tävlingen!,Uncategorized

22 Comments Add your own

  • 1. Rock Bottom  |  november 6, 2009 kl. 7:44 f m

    Hur många besökare har du i veckan? 😉

    • 2. barbieswede  |  november 7, 2009 kl. 9:10 e m

      Jag vet faktiskt inte exakt;) de är lite olka! pusss

  • 3. Stefan  |  november 6, 2009 kl. 11:02 e m

    Hej du underbart vackra!
    Det måste vara den bästa tävlingen någonsin, tack för att du låter oss ha hoppet uppe😉

    • 4. barbieswede  |  november 7, 2009 kl. 9:05 e m

      Tack så mt;) Kul att du gillar tävlingen;) puss

  • 5. Sture  |  november 7, 2009 kl. 10:53 f m

    Härligt med en tävling!
    Hoppas att man vinner då och äntligen får träffa dig😉

    • 6. barbieswede  |  november 7, 2009 kl. 9:08 e m

      tack så mkt=) ja jag tycker oxå de skulle va kul med en tävling;) Pusss

  • 7. Sture  |  november 9, 2009 kl. 10:52 f m

    Jag hoppas att jag vinner så att man kan få uppvakta en härlig kvinna!
    Du är den hetaste kvinnan som finns i din bransch! Puss på rumpan!

    • 8. barbieswede  |  november 11, 2009 kl. 9:24 e m

      Tack så mkt! Va glad ja blir att du tycker de;) älskar att bli uppvaktad med fina komplimanger;)
      Pusss puss

  • 9. Pachanga  |  november 13, 2009 kl. 10:46 f m

    Hej sexy!
    Finns du med på facebook ochså?

    kramar o pussar

    • 10. barbieswede  |  november 14, 2009 kl. 3:00 e m

      Hejhej;)

      Jag har facebook fast jag är inte inne så ofta på den men du får gärna adda mej på Barbieswede. Jag har tyvär lyckats skaffa två st i samma namn, Så en utav dom andvänder jag inte. Men den andra funkar iaf;)
      Pusss

  • 11. Tyson  |  november 13, 2009 kl. 5:21 e m

    MM hopas de blir ja så ja kan ta ut dig på en helkväll med bubbel o sånt😉

    • 12. barbieswede  |  november 14, 2009 kl. 3:01 e m

      mmm de låter verkligen härligt;)

  • 13. krabbis  |  november 14, 2009 kl. 4:21 f m

    inte mycket för porrfilm (liten vit)
    men håller med om att du är läcker, det är flickor som du som håller oss gifta män med drömmar😉 visst vore det nice med en het afton med dig men jag är man nog att erkänna att vi inte riktigt spelar i samma liga ”and that your out of reach”
    men kram på dig i alla fall, vet du? jag skickar inget mail för även om en het date eller våt natt med dig är lockande så tänker jag inte tävla om dig🙂 mysig mus det har du i alla fall

    • 14. barbieswede  |  november 14, 2009 kl. 3:03 e m

      tack för ditt söta inlägg iaf;) vem vet Vi kanske ses nån annan gång=)

  • 15. Firas  |  november 14, 2009 kl. 4:30 e m

    om jag vann tävlingen skulle jag göra vad som helst och allt med dig😉 my sexy love

    • 16. barbieswede  |  november 16, 2009 kl. 6:44 e m

      Tack de låter härligt;) Önskar dej all lycka till:) pussss

  • 17. krabbis  |  november 15, 2009 kl. 4:25 f m

    lite ritalina å cola på vår date och du skulle aldrig släppa mig mer….;-)

    • 18. barbieswede  |  november 16, 2009 kl. 7:21 e m

      Nej tack… du får nog hitta på ett annat sätt att förföra mej på;)

  • 19. Firas  |  november 15, 2009 kl. 11:54 e m

    Gillar du analsex?

    • 20. barbieswede  |  november 16, 2009 kl. 7:27 e m

      Har ännu inte gjort nån film med analsex. Om ja gillar de eller inte vill ja hålla för mej själv just nu! Kanske kommer ha de i någon av mina kommande filmer längre fram men har inget är ännu bestämt;) Gillar att överaska!

  • 21. simon  |  december 28, 2009 kl. 10:25 e m

    Hej!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
