Börjar showa imorgonkväll;)

november 11, 2009 barbieswede

Imorgon kväll mellan 19-23 kommer jag äntligen att börja showa på posingdreams.com
Mitt vecko schema finns också på sajten så ni kan se vilka dagar och tider som jag är online!
Så jag hoppas vi ses där;)

webcamshower

webcamshows

Annars så har min helg varit rätt så lugn och skön=)
Har tränat, träffat några vänner och bara slappat.
Blev också så överaskad i Lördags när jag fick veta att en utav mina beundrare köpt en strippstång till mej;) Som jag kan ha med på mina stripteaseshower! Så nu är jag verkligen sååå glad:)
De var verkligen så sött!

Vill också passa på att tacka för alla mail och alla som anmält sej till min tävling;) Känns verkligen så spännande och lite pirrigt att se vem de kommer att bli!
Jag ska räkna alla mail nu i kväll och se hur många de är uppe i. så skriver jag ut de här i min blogg så snart jag kan!

Kysss

Entry Filed under: Mina webcamshower!,Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Bigboss  |  november 11, 2009 kl. 9:32 e m

    Va härligt då:) då kan man komma in:D pusss

    • 2. barbieswede  |  november 12, 2009 kl. 8:58 e m

      jag lite problem med min cam ikväll=( Men jag får de fixat tills imorgon så är jag online då istället! Såg att du var inne;) puss

  • 3. Linus  |  november 12, 2009 kl. 1:30 f m

    ofta?! :O blir juh stenhård när jag hör det där :O måste köpa en show! :$ du e juh så jävla het!

    • 4. barbieswede  |  november 12, 2009 kl. 9:00 e m

      Tack;) Mina shower ikväll blev inställda, men jag showar imorgon istället;) puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
