Mina shower ikväll inställda…..

november 12, 2009 barbieswede

Måste tyvär meddela  att mina shower på posingdreams ikväll är inställda.
Pga tekniska  ljudproblem med min cam.
Men jag ska få det fixat  tills imorgon.
Så jag kör igång imorgon kväll istället. Ber om ursäkt för de.
Mitt schema finns på posingdreams!

Så hoppas vi ses imorgon istället;)

Puss o kram.

Entry Filed under: Mina webcamshower!,Uncategorized

15 Comments Add your own

  • 1. wildboy  |  november 12, 2009 kl. 8:53 e m

    då får man testa dig då…

    • 2. barbieswede  |  november 12, 2009 kl. 9:00 e m

      Ja de får du göra:)

  • 3. Bigboss  |  november 12, 2009 kl. 9:18 e m

    Synd då…får köra en imorron då:)

  • 5. Stefan  |  november 12, 2009 kl. 9:28 e m

    Nu blev ju hela torsdagen fördärvad😦
    Nåja, tur att det bara var fel på tekniken, o inte den vackra skönheten Barbie.
    Ses i morgon!

    • 6. barbieswede  |  november 14, 2009 kl. 2:48 e m

      Tack så mkt;) Nej de är inget fel på mej som tur är=)Jag showar även ikväll och på Söndag;) Puss

  • 7. niklas  |  november 13, 2009 kl. 7:34 e m

    hej barbie
    Får först tacka dig för att du förgyllt min kväll med dina sexiga bilder m.m
    Tänkte fråga: Om jag beställer från din shop. Skickas sakerna diskret??

    kram
    niklas

    • 8. barbieswede  |  november 14, 2009 kl. 2:51 e m

      Hej Niklas!

      Tack så mkt;) Va glad ja blir! Allt som beställs i min shop skickas diskret, så de synns inte verifrån varorna kommer=)
      Puss o kram

  • 9. rockabillymama  |  november 14, 2009 kl. 12:08 f m

    Vill bara säga att jag älskar din blogg, du är jätte vacker och hur kool som helst. All lycka till dig i framtiden!!

    • 10. barbieswede  |  november 14, 2009 kl. 2:54 e m

      Tack så mkt;) och va kul att du gillar min blogg så mkt=) ska försöka skriva i den lite oftare;)
      Puss

  • 11. rockabillymama  |  november 17, 2009 kl. 12:00 e m

    Du borde skaffa Twitter😀

    Puss

    • 12. barbieswede  |  november 17, 2009 kl. 4:54 e m

      Vad är de? Och hur gör jag det?;) Puss

  • 13. rockabillymama  |  november 17, 2009 kl. 11:11 e m

    twitter.com, du uppdaterar med några rader lite kort vart du är eller vad du gör, grymt många använder det, för du kan få ‘följare’ likaväl som du själv följer andra. Du kan uppdatera från mob typ, ”om 5 min står jag på scen”, eller som Jenna som skrev tidigare idag ”jennajameson

    Is everyone getting ready for my appearance on Oprah? I’m putting on my party dress as we speak! ”

    och så kan man uppdatera hur många gånger per dag som man själv vill. Testa, kan vara kul att få följa dig under en dag med film inspelning t e x🙂

    puss

    • 14. barbieswede  |  november 18, 2009 kl. 5:36 e m

      Aha va coolt de visste jag inte:) Tack så mkt för att du berättade de för mej;)
      Ska kolla in de så fort ja får tid! Är verkligen sugen på att testa de!
      Puss puss

  • 15. rockabillymama  |  november 17, 2009 kl. 11:13 e m

    plus att du kan lägga twitter på din blogg, din myspace eller hemsida så uppdateras det automatiskt🙂

    puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
