dating.se och Metro!!!!

november 14, 2009 barbieswede

Blev väldigt förvånad när jag såg att jag hamnat i Metro igår=)
Hade ingen aning om det! Så de var ju lite kul;)
För Er som inte vet det så håller jag nu även en liten tävling på dating.se där jag lottar ut sex och medverkan i en film med mej;)
Så vill ni även medverka i denna tävling så skickar ni ett meddelande till mej på dating.se  har redan nu fått en hel massa svar så de känns verkligen så spännande;) Vill även passa på att tacka för dom!
Länk:http://www.metro.se/2009/11/12/32234/svensk-dejtingsajt-lottar-ut-oralsex/
 
Vill tacka för alla mail jag fått från tävlingen om en dejt med mej;) De kommer nya mail hela tiden. Jag hinner nästan inte med. De känns verkligen smickande att få så många fina mail och kommentarer;) Så jag känner mej verkligen superglad nu!
Imorgon kommer jag skriva ut här i min blogg hur många mail jag fått! Så ni vet hur många fler mail jag behöver=)
De kan ta lite tid för mej att hinna svara på alla på en gång men jag gör mitt bästa! Så ha tålamod:)
Showade på posingdreams igår för första gången;)
De gick faktiskt bra men kändes lite ovant och pirrigt, Men de är de väll alltid första dagen på sitt nya jobb=)
Så jag antar att nu kan jag bara bli bättre och bättre;)
De var också roligt att prata lite i chatten!
Och tack för alla söta komentarer!

Så hoppas vi ses ikväll;)

Kyssss

 

Entry Filed under: Nyheter/News,Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. J  |  november 14, 2009 kl. 3:48 e m

    Jaså säge du det. Där ser man.

    Hoppas det går bra då.

    Hur gick det med cam showen då?

    • 2. barbieswede  |  november 18, 2009 kl. 12:50 f m

      Jo de gick jättebra tack;)

  • 3. Hugo  |  november 17, 2009 kl. 11:02 e m

    När man söker på dating.se så kommer två olika företag upp! Kan du inte lägga upp en länk till sidan så att man kan få tävla där också?
    Kan man vara anonym om man är med i filmen? Man kan väl ha en tomte mask eller nått på sig!

    • 4. barbieswede  |  november 18, 2009 kl. 5:30 e m

      Hej Hugo!

      Okej va konstigt. Du går bara in på http://www.dating.se och skapar en gratis profil där! Testa skriv så så borde du komma rätt:)
      Ja vinner man så kan man vara anonym om man vill det;) Puss

  • 5. Hugo  |  november 18, 2009 kl. 9:38 e m

    Härligt att veta det!
    Ska sätta på mig en burka om jag vinner på huvudet!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
