Strippstång;)

november 15, 2009 barbieswede

Var uppe till kl fem imorse och svarade på mail, helt crazy kul min mailbox var nästan överfull:)
Nu har jag ännu fler mail att svara på;)
Vaknade inte förns kl två idag. Så de känns som de är morgon nu:)

MIn vän kom förbi med min efterläängtade strippstång nu aldeles nyss;)

Och den är så fin nästan helt perfekt förutom att man inte får hänga upp och ner på den=(

Men jag ska försöka fixa så den går att skruva fast i taket.

Så nu kan jag äntligen börja göra mina stripteaseshower med stång igen;)

Imorgon skriver jag ut här i bloggen hur många mail jag är uppe i!

Mina tider på posingdreams är idag ändrade.

Så istället börjar jag showa kl 20- 00 ikväll!

PUSSSS

 

strippstång

Min strippstång;)

Entry Filed under: Mina Stripteaseshower/fester,Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. kribba  |  november 15, 2009 kl. 6:02 e m

    Hej!
    Jag ville ju veta hur många mail det är uppe i idag😦 men men! får vänta tills imorn istället! Jag hade ju tänkt att vinna tävlingen! Eller; om jag har tur kanske du blir imponerad av hur mycket jag vill vinna: att du ger mig tröstpris ändå😛

    • 2. barbieswede  |  november 16, 2009 kl. 6:37 e m

      Hej kribba!

      Jag har precis skrivit ut de nu idag här i bloggen!
      Aha var de så du tänkte;) Än är ju inte tävlingen avslutad så fortsätt skriv så blir ja glad:) puss

  • 3. Sture  |  november 16, 2009 kl. 1:15 e m

    Grattis till stripp stången!
    Hoppas att man vinner tävlingen så kanske kan man få se dig använda den😉

    • 4. barbieswede  |  november 16, 2009 kl. 6:32 e m

      Hej Sture!

      Tack tack:) Ja de känns kul att kunna strippa med stång igen!
      Ja vinner du kan jag absolut visa hur jag andvänder den;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
