Mailen är nu uppe i…..

november 16, 2009 barbieswede

Räknade precis alla mina mail till Tävlingen om en dejt med mej, och mailen är nu uppe i hela 658mail just nu=)
Så 342mail till sen utses vinnaren;)
Känns verkligen smickande att få så många fina mail:)
Så forsätt skicka….men kom ihåg bara ett i veckan! 
Och  försök inte att fuska=)
Ha överseende med att de tar lite tid för mej att svara just nu.
Efterssom jag har två tävlingar att hålla koll på;)

Tävlingen på dating.se är i full gång och de kommer nya mail hela tiden;)Skriver ut i min gästbok vid varje 1000! Känns verkligen så Kul och spännande! Kommer nya mail hela tiden. Har mest fått  positiva reaktioner på min tävling🙂 men även några elaka….

Mina shower på posingdreams är ikväll inställda, eftersom jag tyvär fått feber och har inte varit helt på topp idag!
Men jag hoppas jag är frisk imorgon, så jag kan fortsätta  showa;)

Mitt schema finns på www.posingdreams.com! Så vill du ha en sexig show med mej så kika gärna in där så ser du när jag är online;)
När jag showar får du gärna komma med egna önskemål om vad du vill att ja ska göra! Annars kör ja bara på;)
Ha en underbar kväll!
Kysss/Barbie

 

Entry Filed under: dejt tävlingen!,Uncategorized

24 Comments Add your own

  • 1. Robban  |  november 16, 2009 kl. 6:11 e m

    hur många får du i minuten???

  • 3. Ludde  |  november 16, 2009 kl. 6:50 e m

    Hej du!
    Å grattis en ball(e) idé. Lovar, ska inte neka dig om jag blir nr 1000 precis ;-)).
    Kyss/Ludde

    • 4. barbieswede  |  november 16, 2009 kl. 7:34 e m

      hej Ludde!

      Tack tack:) de var ju extra skönt att veta;)

      puss puss

      • 5. Ludde  |  november 16, 2009 kl. 9:50 e m

        Tackar för pussarna. Nu börjar man nästan önska att bli nummer 1000.😉 Vad gör man inte för den goda smakens skull

      • 6. barbieswede  |  november 17, 2009 kl. 5:11 e m

        varsegod de var så lite så;)

  • 7. Stefan  |  november 16, 2009 kl. 9:13 e m

    Kul att det börjar närma sig😉
    Tråkigt att du är sjuk, krya på dig ängeln!

    • 8. barbieswede  |  november 17, 2009 kl. 5:06 e m

      Hej Stefan!
      Ja de är roligt:) Tack så mkt jag mår lite bättre idag;)

  • 9. Saigt2  |  november 16, 2009 kl. 9:52 e m

    om du har facebook sök efter en grupp som heter ”Vi som vill se Julle i porrbranchen” Du kanske kan hjälpa han på traven

    • 10. barbieswede  |  november 17, 2009 kl. 5:04 e m

      Okej de ska jag göra;)

  • 11. Ludde  |  november 17, 2009 kl. 10:09 f m

    Gomorron.
    Fest hela natten runt strippinnen, hehe, eller? Skulle va latjo å veta hur de gick i sugartävlingen. Blev de nån vinnare, eller bara nitlotter som vanligt? ;-/

    • 12. barbieswede  |  november 17, 2009 kl. 4:57 e m

      Ja fest runt stången hela natten låter ju hur kul som helst;) ännu har ingen vunnit den tävlingen på dating.se men de rasar in mail hela tiden så snart är de uppe i 2000mail…;) skriver ut här i bloggen när vinnaren är utsedd;) Puss

  • 13. Firas  |  november 19, 2009 kl. 11:05 f m

    Hej, om man vinner daten med dig, är det stor chans att man får ligga med dig på första daten då :D?

    Gillar du lite hårdare sex/att bli behandlad som en slyna?

    • 14. barbieswede  |  november 20, 2009 kl. 2:43 f m

      Heeeej;) Om man vinner dejten med mej så lovar ja att man kommer få en fantastisk, rolig, spännande och sexig upplevlese;) Om vinnaren får ha sex med mej kan jag ju inte svara på nu, De beror ju helt på om kemi uppstår;)
      Jag vet ju ännu inte vem som vinner, Men jag vill ju självklart vara attraherad av personen isånna fall!
      Im like to be trethed lika a princess in the daytime and like a slut in the bed;) Eller hur man ska säga….
      mmmm jag älskar hård sex;) men ja gillar även mjuk och romantisk sex;) de beror aldeles på vilket humör jag är på;)
      Pusss

  • 15. roger  |  november 21, 2009 kl. 1:47 e m

    Vilken mail ska jag använda för att vara med i tävlingen? Vill gärna vara med!!

  • 17. Deffarn  |  november 22, 2009 kl. 2:39 f m

    A tja! Citerar dig här -> ”och mailen är nu uppe i hela 658mail just nu=)
    Så 342mail till sen utses vinnaren;)”
    Rätta mig om jag har fel men var det inte 10000:e mailet som vann och inte 1000:e?

    Kram

    • 18. barbieswede  |  november 23, 2009 kl. 6:40 e m

      Nej men hej:)
      Hade du läst min blogg lite nogranare så har jag två tävlingar:)
      En med en dejt med mej och en med att spela in en film med mej.
      puss o kram

  • 19. Alexxstrike  |  november 25, 2009 kl. 12:10 f m

    hej måste fråga hur är livet som porrskådis igentligen🙂

    peace and love /Alexx

    • 20. barbieswede  |  november 25, 2009 kl. 10:21 e m

      Hej Alex:)

      Jo de är lite upp och ner och ut o in;) Läs gärna min blogg så kan du se vad jag sysslar med om dagarna;)
      Puss puss

      • 21. Alexxstrike  |  februari 15, 2010 kl. 3:18 f m

        grymt då ska jag göra det. fett tråkigt att det inte finns så många intervjuer med porrskådisar det ända man igentligen vet om dom är hur stor K*K killarna har eller hur mycket tjejen stönar hahaha. gör en intervju med dig fan och lägg upp på youtube eller något🙂 peace/ Alexx strike

      • 22. barbieswede  |  februari 16, 2010 kl. 5:31 e m

        Ja de är lite tråkigt tycker jag med. Ja de kanske jag skulle kunna göra! Tack för tipset:)

  • 23. Sture  |  februari 24, 2010 kl. 9:55 e m

    Hur gick det tävlingarna?
    Har du spelat in en porrfilm och dejtat snubben som vann dejten?

    Vi är många som vill höra och se bilder ifrån händelserna.

    Kram Sture.

    • 24. barbieswede  |  februari 26, 2010 kl. 12:17 f m

      Heeej Sture;)
      Jo de har gått bra jag skriver om båda tävlingarna här i min blogg så snart dom blir aktuella så de är bara att vänta lite till tyvär;)
      Pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
