shower inställa….igen…

november 18, 2009 barbieswede

Skulle ju showa ikväll men har haft problem med ljuset till camen.
Antingen blir det för ljust så jag nästan inte syns eller så blir de för mörkt så jag heller inte syns.
Andvände en spotlight lampa, Har fått ont i ögonen av den…för den var så stark.
Men nu fick jag veta att vad som behövdes var bara en liten lampa bakom camen:)  Så blev ljuset plötsligt helt perfekt.
Men då kom nästa problem att internet sladden var aldeles för kort.
Så imorgon är jag tvungen att köpa en lång internettsladd så ska allt funka perfekt!

Förresten fick  ja även veta att de var fotboll på tv ikväll de hade jag inte heller nån aning om;) Så de är ju kul att få lite nyheter då och då:)
Så nu får jag ju iaf en massa tid till att svara på mail iaf!
Så försöker jag på nytt imorgon;)
Samma tid o samma plats!

Puss puss;)

Entry Filed under: Mina webcamshower!,Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Klas  |  november 18, 2009 kl. 10:35 e m

    Jag hade mer än gärna gett dig en lång sladd!🙂

    • 2. barbieswede  |  november 20, 2009 kl. 2:45 f m

      Tack Klas du är min hjälte för dagen;)
      Pusss

  • 3. Stefan  |  november 19, 2009 kl. 12:18 e m

    Jag anser mig vara sportintresserad, men att välja mellan 22 män i kortbyxor o Barbie i string var inte svårt.
    Ha d fortsatt bra, snyggingen!

    • 4. barbieswede  |  november 20, 2009 kl. 2:34 f m

      nej de är sant;) Tack Stefan;)
      Detsamma! pussss

  • 5. Hugo  |  november 19, 2009 kl. 2:51 e m

    Samma här! Du får skaffa en tv-bilaga så att du kan matcha din sex show med fotboll och ishockey.
    Eller testa ändå och se om du kan konkurera med sportfånarna.

    • 6. barbieswede  |  november 20, 2009 kl. 2:33 f m

      Ja de ska jag helt klart göra;) kan ju titta på nätet med kom ja på:)
      Pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
