tack för igår;)

november 18, 2009 barbieswede

De var kul att showa på posingdreams igår hoppas att alla blev nöjda med mej;) 
Jag showar även nu ikväll 21-01 så ska snart byta om till en söt sexig klänning;)
Vet inte hur jag ska hinna med att svara på alla mail just nu.
Tror jag får vara uppe ett tag inatt för att hinna svara på alla;)

Så ha tålamd om ja inte svarar direkt!

Hann ut en sväng på stan idag är sån storm ute att man nästan blåser bort och de känns som taket på huset ska flyga bort!

Ville köpa sånna där sexiga höga stövlar som går över knäna älskar sånna stövlar;) Tror dom skulle passa perfekt på mej eftersom ja har så långa ben;)

Men tyvär så hittade jag inga snygga verkar som de flesta verkar vara utsålda=(

Men jag ska försöka ta mej till köpenhamn när ja får tid där brukar dom ha nästan allt;)

Och då ska jag även besöka alla bra stripp och porrbutiker;) och se om jag kan hitta lite nya söta outfits till mina shower!

Pusss pussss

 

Entry Filed under: Mina webcamshower!,Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Hugo  |  november 18, 2009 kl. 7:48 e m

    Dom vita som du har använt i Magnum filmen var sjukt snygga! Du har alltid sexiga kläder i dina filmer som är riktigt nice.

    • 2. barbieswede  |  november 19, 2009 kl. 4:58 e m

      Tack hugo;) Ja den vita kjolen är min favorit;) har använt den en massa gången efter magnum filmen med, den är perfekt och sexy på sommaren! Köpte den faktisktisk thailand dom har massa sexiga korta kjolar där;)
      Puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
