I will shake my assss…..;)

november 20, 2009 barbieswede

Showerna på posingdreams gick jättebra ikväll;)
De blev verkligen bra med de nya ljuset! nu synns ja…yesss….
Var kul att prata lite i gratis chatten med!
Nu imorgon och på Lördag kommer jag inte att showa något på posingdreams.
Men på Söndag kör jag igång igen 21-01 så kom gärna in och hälsa på mej då;)
På Lördag kommer jag antagligen att åka på ett strippjobb på ett privateparty;) får veta helt säkert imorgon…
Ska bli kul att äntligen få andvända min nya stång;)

I love to ro strip….lalalala…I gonna shake my sweet little  asss;) Partyyyyy…I need a drink in my hand!

Skriver mej i bloggen på söndag,

Och tack för alla söta inlägg i min blogg och i min gästbok på dating.se,  Ni ska  bara veta hur glad ja blir🙂

love U!!!!!

Ps, bara några mail kvar nu till Vinnaren kommer att kontaktas för en dejt med mej;) Tävlingen  på dating.se rullar även den på i högt tempo!

Nu ska jag lägga mej o sova oh få lite skönhetssömn!

Sen blir de gymmet imorrn.

Förresten får jag tid över imorgon kväll så kommer jag in på msn och chattar en stund:)

Vi ses:…. ha en underbart skön helg;) and remember don´t drink and drive…

Godnattkysssar/Barbie

 

Entry Filed under: Mina Stripteaseshower/fester,Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  november 20, 2009 kl. 6:26 e m

    Kul att höra att du fick till ljuset🙂
    Okej, privatfest, låter spännande. Lycka till.

    Jaså säger du det, vad kul.

    Vi ses väl på MSN snart igen?
    Kramar

    • 2. barbieswede  |  november 21, 2009 kl. 11:34 f m

      Ja de var lättare än ja trodde faktiskt:)Tack så mkr!
      Ja de hoppas ja:) Har mkt mail att svara på så därför ja inte hunnit gå online så mkt som ja skulle viljat. Pusss ö kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
