nya bilder;)

november 21, 2009 barbieswede

Laddade upp några nya fina  bilder på min profil på posingdreams igår kväll va superkul o ta bilder med webcamen;)

Nästan som en real modelshoot:) Jag tror nästa projekt blir americans next topmodel med Tyra Banks!

I love to pose;) Pusss pusss vi ses på Söndag….

me

me

jag

jag

jag

jag

me

me

Entry Filed under: Foton av mej!,Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Stefan  |  november 21, 2009 kl. 12:35 e m

    Hej prinsessan!
    Ställ inte upp hos Tyra, tänk på hur ledsna de andra tjejerna blir när de får packa väskan.
    O framför allt, tänk på hur ledsna vi blir om vi inte har samma tillgång till Dig som nu😉

    • 2. barbieswede  |  november 23, 2009 kl. 6:10 e m

      Hej stefan;)

      Tack va sött sagt av dej;)Nej jag sviker inte er ja lovar:) Men jag tror faktiskt själv att jag skulle ha stor chans att vinna:)
      Så de skulle vart kul o testat;)
      Pusss pusss

  • 3. Sture  |  november 21, 2009 kl. 5:48 e m

    Damn vilka fina bilder! Du har verkligen vackra ögon. Du kan verkligen posera nice😉

    • 4. barbieswede  |  november 23, 2009 kl. 6:11 e m

      Tack va glad ja blir;) Kul att du gillar dom;) Pusss puusss

  • 5. bengt  |  november 30, 2009 kl. 1:27 f m

    läckra sexiga bilder jag gilla dom


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
