dejt tävlingen klar;)

november 22, 2009 barbieswede

Yes…va kul;) Nu är tävlingen om att vinna en dejt med mej avslutad;) räknade precis mailen och de är mer än 1000 mail nu:)
Så nu behöver ni inte skicka mer! Vill tacka för alla söta mail jag fått;)
Har ni inte fått svar på ert mail ännu så får ni den imorgon, hinner inte svara på alla just nu.

Imorgon ska jag kontrollräkna så jag är säker på att de är den 1000:e som vinner….spännande känns pirrigt;)

Min striptease på festen igår gick superbra! Var verkligen så kul att dansa runt stången igen;) Fick lite hjälp utav min tjejkompis  Lea som också är strippa, Så i mitt andra nummer gjorde vi sexy stripdance tillsammans och vi var grymma;) Alla blev jättenöjda! Sen var festen igång;)
Kom ändå hem rätt så tidigt inatt, kom hem vid tretiden;) Men mitt huvud snurrar lite fortfarande…:) Men de var de värt….;)

Showar nu på posingdreams kl 21.00 så hoppas vi ses;)

Kyss

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. David  |  november 23, 2009 kl. 11:03 f m

    Fan va tråkigt… Hade hoppats på att vinna själv. Damn!

    • 2. barbieswede  |  november 23, 2009 kl. 6:20 e m

      Ja de gick snabbt:) Men oroa dej inte jag kommer h fler liknadne tävlingar längre fam;) Annars får du gärna delta i min tävling på dating.se med. pusss

  • 3. Peter  |  november 23, 2009 kl. 3:32 e m

    Crap. Den här tävlingen totalmissade jag.. hade kunna ge mitt vänstra ben för att få bli vinnaren. :*(

    • 4. barbieswede  |  november 23, 2009 kl. 6:22 e m

      Hej Peter!Va synd att du missade den…. men de kommer fler liknade tävlingar framöver med;) så håll bara utkik häri min blogg;)
      Pussss

  • 5. Stefan  |  november 23, 2009 kl. 7:29 e m

    Ser fram mot söndag, bättre än lotto-dragningen!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
