Mitt lilla bus…;)

november 23, 2009 barbieswede

Mitt lilla bus….
Känner mej lite stressad nu i och med tävlingen med en dejt med mej.
Jag har inte hunnit svara på alla mail ännu, Så jag har ännu inte hunnit räknat vem som ligger på 1000.e platsen. Ber om ursäkt….

Men jag lovar att innan Söndag denna vecka kommer vinnaren kontaktas av mej;)

Så have passion:)

Ska avslöja ett litet bus jag gjorde idag. Min granne som bor under mej, en snygg och trevlig kille frågade mej om ja kunde vara kattvakt idag till imorgon och så klart ja sa ja;)

Hans katt är supersöööt…fluffig, vit och gosig…:)

Sen råkade jag titta under hans säng och gissa vad ja hittade?;) En hel låda med porrfilmer;)

Jag hittade även två filmer med mej själv. Två danska filmer som jag ännu inte sett själv.

I en utav filmerna har jag sex med den svenska kvinnliga porrstjärnan Katitsi.

Så jag lånade några filmer som jag idag har kollat på;)

Så min plan nu är att jag tänker fråga min granne om han har lust att titta på porrfilm tillsammans med mej på Lördag;)

Undrar va han svarar på de;) Eller så överaskar jag honom på Lödrag och besöker honom i en kort liten sexy dress…. har inte bestämt mej än..;)

Har tagit kort på en utav filmerna som jag kommer lägga ut här i bloggen imorgon.

Showar ikväll vid kl 21, så kom in o säg hej så bli ja jätteglad;)

PUsss pussss

 

Entry Filed under: Mina vardagshändelser,Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  november 23, 2009 kl. 9:46 e m

    Vad härligt! Då har man fortfarande en liten chans till en träff med dig då!
    Tänk om man kunde få vara din granne. Då skulle jag kunna vara mus vakt åt dig😉

    • 2. barbieswede  |  november 25, 2009 kl. 10:15 e m

      mmmm;) på söndag avgörs de!Ja musvakt de behöver ja verkligen;) Så katten inte tar den;) pusss

  • 3. Carl  |  november 24, 2009 kl. 7:33 f m

    Vad heter filmerna? Måste veta så jag inte missar en film du är med i.
    Hoppas du gör fler filmer på egen hand också, men säg till kameramannen att han bör ha ditt ansikte i bild mer. Jag älskar när du tittar in i kameran, hoppas du gör nån solofilm där du ”pratar” med tittaren, eller en POV-film. Det skulle göra mig otroligt kåt att höra dig prata mer i filmerna, typ att du hetsar tittaren att runka, om du förstår vad jag menar.

    • 4. barbieswede  |  november 25, 2009 kl. 10:18 e m

      Hej Carl;)

      Jag skriver ut vad filmerna heter i min blogg imogon:) La även upp två andra filmer som jag medverkat i i gårdagens blogg som du kan se;) Har inte sett dom själv ännu! Men ja tror dom är bra! Tack ja de ska jag göra;)Förstår precis hur du menar;) de var ett bra tips! Ska göra lite sånna filmer och lägga upp på min sajt inom kort! pusss puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
