fortsättning följer…..;)

november 24, 2009 barbieswede

Min granne ringde mej och frågade om de gick bra att han kom hem imorgon istället!
Och de är ju ännu bättre för då får jag mer tid att planera hur jag ska överaska honom;)
En utav mina läsare föreslog vad han tyckte jag skulle göra! Så tack för de tipset;)
Hans förslag var faktiskt riktigt bra;)
Jag sätter på mej en kort sexy dress plingar på dörren och har filmerna under armen, och blinkar förföriskt och frågar: – vill du ha tillbaka dom här? Han tror då min granne kommer bli lite generad;)
Så jag tycker de var en bra ide:) så jag ska testa de imorgon och se vad som händer!
Tror verkligen han kommer bli lite chockad men överaskad….:)
Idag har jag även hunnit med en timme på gymmet, och en solstund i solariumet…mmmm:)

Jag har tagit kort på en utav filmerna jag tittade på igår hinner inte ladda upp kortet nu gör de imorgon.

Var ute på nätet och hittade även två till filmer till som ja medverkar i! som jag heller aldrig sett själv.

Så jag lägger  även upp dom här för er som vill se;)

Jag börjar nu showa om en timme så jag måste göra mej i ordning nu…;)

Hoppas vi ses därinne….. PUSS PUSS

nyaporrstjärnor 3

nyaporrstjärnor3

 En utav mina första filmer jag medverkar i!

Lolitan

Lolitan

Rätt så ny film! Med snygga modeller;) bla med svenska Katitzi.

P.s. Men dom nyaste filmerna med mej finns ju under sms film på min sajt www.barbieswede.se som jag producerat själv och några med hjälp utav Mike Beck.

PUSSSSSS

 

Entry Filed under: Mina vardagshändelser,Uncategorized

5 Comments Add your own

  • 1. Stefan  |  november 24, 2009 kl. 8:45 e m

    Undrar om den där killen vet om vilken j-a tur han har??
    Måste vara svårare att sätta 7 rätt på lotto, än att öppna dörren o stå öga mot öga med sexgudinnan själv i tight outfit.

    • 2. barbieswede  |  november 25, 2009 kl. 10:09 e m

      Hej Stefan;)

      Tack va söt du är;) Han kom hem idag och jag gick ner till honom.. han blev rätt så chockad…de var lite pirrigt….men ja gjorde de iaf;)Tur som de var så var han ensam hemma! Jag berättar mer vad som hände imorgon i bloggen;) Men de lyckades!!! pusss

  • 3. Sture  |  november 24, 2009 kl. 10:02 e m

    Jag håller med stefan!
    Själv har man grannar ifrån helvettet, det är slut med snut rassia hos dem men det börjar snart igen.
    Hade jag haft dig som granne så hade jag nog kommit varje dag med fika och Baugette😉

    • 4. barbieswede  |  november 25, 2009 kl. 10:12 e m

      Thanx😉 Hah… de låter roligt att ha sånna grannar:) då får du ju lite spänning iaf:)Vill också ha lite mer action här;)
      Ja du hade gärna fått kommit och fikat med mej;)pusss pusss

  • 5. Carl  |  november 26, 2009 kl. 6:53 e m

    Ja, jag tror att vi alla är avundsjuka på honom!
    Men tänk så kul att absolut ingen kommer att tro honom när han berättar det. ”Jo, min granne är porrstjärna, och igår så ringde hon på, endast iklädd negligé, och sa att hon frös och att jag skulle värma henne…” Det låter som nån önsketänk-porrnovell, det är sånt som aldrig någonsin händer i verkligheten. Utom där du är inblandad!🙂


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
