twitter.com lansering även utomlands

november 25, 2009 barbieswede

Har just skaffat twitter  precis nu eftersom jag fick tips om det;)
http://twitter.com/barbieswede
Så nu kan ni även följa mitt liv där!
Och eftersom jag nu gör mina webcamshower på posingdreams.com kommer de snart  kunder från hela världen för att köpa shower.
Sajten får fler och fler besökare varje dag!

Och alla kan ju då inte förstå min blogg eftersom jag skriver på svenska.
Så därför kommer jag skriva allt på engelska där! Så hoppas ni kan engelska;)?

På twitter kommer jag då skriva ut vilka tider jag är online på posingdreams . Ni kommer kanske även se vilken outfit jag kommer att ha för varje kväll jag  showar ,
Ni kan kommer även kunna följa med mej på mina stripteaseuppträdanden och se exakt vad som händer och vad jag sysslar med just då;)

Jag kommer även till början av nästa år även starta en engelsk sajt med mina filmer.
Eftersom jag även tänker börja lansera mej lite utomlands också!
Jag känner att jag redan gjort de mesta man kan göra i sverige och danmark inom film. Och jag känner att jag vill utveckas mer!
Men jag tänker även fortsätta och göra en hel del mer svenska filmer;) 
Men jag vill också testa lite i övriga världen med!

och jag fortsätter som vanligt även att fortsätta skriva  här i bloggen . Så alla hänger med!

Ops… jag har ännu inte riktigt lärt mej så bra hur man andvänder twitter, men jag startar nu lite långsamt och ser vad som händer ska bli kul;)

Vinnaren av min tävling kontaktas på Söndag😉

tjing tjing;)

Entry Filed under: Nyheter/News,Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. J  |  november 25, 2009 kl. 9:57 e m

    Ojdå där ser man, du får du fullt upp med andra ord.
    Hoppas det kommer att går bra.

    Saknar dig på MSN.
    Vi hörs vill snart igen.
    Kram

    • 2. barbieswede  |  november 25, 2009 kl. 10:04 e m

      Hej Jens;)

      Tack va söt du är:)
      Ja vi får se hur de går ska bli kul att testa iaf;)
      Jag ska försöka komma in på msn imorgon natt efter jag slutat jobba:)
      Hoppas du är oline då!
      Puss o kram

  • 3. F  |  november 25, 2009 kl. 10:40 e m

    Då kan man fortsätta att hålla tummarna, eller vad det nu är man håller i några dagar till…

    Lycka till med twittrandet, och hoppas att det tidigare bifogade roade!

    • 4. barbieswede  |  november 29, 2009 kl. 6:29 f m

      Ja du kan hålla den eller dom en dag till iaf hoppas jag;)
      Tack så mkt! Ja de gjorde de verkligen:) Puss

  • 5. J  |  november 25, 2009 kl. 11:43 e m

    Jo det är jag nog. Men det beror på när du kommer ut, men ska ju jobba på fredag (tyvärr).🙂

    Önskar dig en trevlig torsdag.

    Puss o kram

    • 6. barbieswede  |  november 29, 2009 kl. 6:35 f m

      tack detsamma;) puss

  • 7. Carl  |  november 26, 2009 kl. 6:46 e m

    Hoppas utlandslanseringen går bra! Jag ska hålla tummarna (och kuken). Det är ju en enorm konkurrens globalt, men vi vet ju alla att du har talang så det räcker och blir över! Det är inte många som har både ditt supermodellutseende och dessutom din charm.

    Ett tips om du vill nå ut till omvärlden på ett enkelt sätt är att lägga ut dina filmer på clips4sale.com. De hanterar allt med teknik och betalning, men de tar förstås en del av inkomsten också. Men det kan det kanske vara värt för att slippa sköta det själv? Jag tror att du som producent inte behöver lägga ut ett öre på nåt, de tar bara betalt om nån köper. Tänkte att det säkert kan vara knepigt att få sms-betalning att fungera för utlandet, och med clips4sale hamnar du ju direkt på en site med mycket trafik. Det verkar som om de vänder sig ganska mycket till de som gillar tjejer med långa ben, så redan där har du en enorm fördel. ”Leggy Swedish blonde” liksom, hur skulle nån kunna undvika att klicka på den länken?

    • 8. barbieswede  |  november 29, 2009 kl. 6:35 f m

      Hej Carl!

      Tack så mkt va glad ja blir för dina fina komplimanger de värmer verkligen;) Ja de är ju lite konkurans, men har man aldrig försökt så vet man heller inte;) Man förlorar ju inget på att försöka iaf:) Så går de inte så går de bara inte!
      Tack va bra att du tipsade mej om det jättesnällt:) Ja leggy swedish blonde de passar ju perfekt på mej;) De låter ju som de helt klart skulle kunna lyckas;) Pusss pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
