Japp min plan funkade;)

november 26, 2009 barbieswede

Jag måste ju bara berätta fortsättningen vad som hände igår när min granne kom hem annars är ja ju lite taskig:)
Han ringde mej iaf vid kl två igår och sa att han var hemma.
Han frågade om ja ville komma över en stund och äta middag med honom eftersom jag vart så snäll och passat hans söta katt.
Så jag sa att jag kommer ner om en halvtimme. Jag satt på mej min rosa korta söta glitterklänning och mina vita high heels.
Sen tog jag med mej filmerna som jag lånat av honom;)

De kändes lite pirrigt att bara komma ner i nästan inga kläder alls…jag hoppades att han skulle vara ensam hemma. Annars skulle de ju bli lite pinsamt om tex hans mamma eller kompis eller nån skulle vara där….

Jag plingade på dörren och var redo för mitt lilla bus;)

Han öppnade dörren och tittade förvånat på mej. Han log mot mej och såg lite chockad ut..

Jag lånade dom här av dej sa jag och höll upp porrfilmerna som jag hittat under hans säng!

Han bjöd in mej i hallen, skrattade lite och sa att de var helt okej att jag lånade dom….. han verkade lite nervös…;) Han log mot mej och sa va fin du är men fryser du inte?

Jag svarade- log och blinkade lite förföriskt : Jo lite men jag tänkte att du kunde värma mej😉

Han tittade på mej log tillbaka och sa..- Jaså de tänkte du….

mmmm sa jag då;) Jag gick fram till honom och kysste honom på munnen, Han kysste mej tillbaka…

Han förde mej till sitt sovrum och sen kan ni ju gissa vad som hände;)

De kändes precis som en porrfilmsinspelning fast en liten aning  bättre.

Middagen blev lite kall men vi värmde den i micron efteråt!
Laddar upp bilden imorrn hinner inte nu!

Är online på posingdreams nu kl 20.00-00.00
Så kika gärna in;)

 

Se vad jag sysslar med just nu på http://twitter.com/barbieswede

Puss puss

Entry Filed under: Mina vardagshändelser,Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Carl  |  november 26, 2009 kl. 7:03 e m

    Trodde du någonsin att det INTE skulle funka? Vem skulle säga nej till något sånt? Jag kan inte föreställa mig en enda man som skulle tacka nej till dig!

    • 2. barbieswede  |  november 29, 2009 kl. 6:24 f m

      Tack;) Nej jag visste iof att de skulle funka till 99%,,,hihi;) Var bara lite spännande och pirrigt;) Pusss

  • 3. Stefan  |  november 26, 2009 kl. 8:50 e m

    Du vet väl att vi önskar dig allt gott lilla Barbie?
    Men jag tror vi var flera här inne som (i egoismens namn) hoppades att grannen ”spelade i andra laget”😉
    Nåja, ha det så bra iaf!

    • 4. barbieswede  |  november 29, 2009 kl. 6:26 f m

      Ja men de var ju bara ett litet bus som ja planerade för skojs skull och sen slutade de ju lyckat med;) Vad menas med andra laget egentligen:)? pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
