Bilder från igår;)

november 29, 2009 barbieswede

Jag fick helt otippat två strippteaseshower bokade  igår;)
Så de var bara att ringa min chafför och vän och han ställde självklart upp!
Hade bara en show inplanerat  från början men fick ett till på vägen hem!
De var verkligen jätteroligt;)
Jag hade en jättebra och spännade kväll med sexig striptease och nice and cool Boys;)
Och nu eftersom dessa jobb dök upp helt oplanerat, så har jag inte haft tid till att svara på alla mail=( Så vinnaren kontaktas av mej på Måndag istället före kl 00.00.
Jag är verkligen ledsen för de, Men jag är ju bara en person tyvär och jag hinner inte med att göra allt på en gång även om ja skulle vilja!
Hope U understand…
Här är några bilder från igår=)
Är online på posingdreams 20-00 ikväll hoppas vi ses;)
SE vad jag gör just nu http://twitter.com/barbieswede

Kysss/Barbie

Me

Me

 

striptease

striptease

 

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. bengt  |  november 30, 2009 kl. 1:29 f m

    jag älskar dina bilder


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
