Vinnaren kontaktas ikväll;)

november 30, 2009 barbieswede

Ikväll  innan kl 00.00 kommer vinnaren som vunnit en dejt med mej kontaktas via email;)

Så spännande;)

Var uppe hela natten igår för att hinna svara på alla mail jag ännu inte hunnit svara på.
Jag ska aldrig mer anordna två tävlingar samtidigt! De var inte så smart:)

Har även hunnit med en timme på gymmet precis nu:)
Jobbar ikväll på posingdreams.com 20.00- 00.00.
Hoppas vi ses;)

Se vad jag gör just nu http://twitter.com/barbieswede

Puss

 

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Måns  |  december 1, 2009 kl. 8:16 f m

    Grattis till den lycklige. Min mailbox var dock tom imorse. Men men, man kan inte få allt. Ta och följ mig på Twitter. Jag följer ju dig. Kram

    • 2. barbieswede  |  december 3, 2009 kl. 6:36 e m

      de blir fler tävlingar till nästa år så du kan vara lugn;)
      mmm jag föjer dej med nu! Puss o kram

  • 3. Sture  |  december 1, 2009 kl. 8:51 f m

    Vi är många som lider idag! Alla vi som inte vann en dejt med dig. Hoppas det inte är ett psycho som har rymt ifrån Säters låsta avdelning bara.
    Får vi veta om det är en snubbe eller en dam?
    Hoppas att det blir fler härliga tävlingar med dig.
    En studiofotografering med dig som modell kanske?

    Puss och lycka till med dejten.

    • 4. barbieswede  |  december 3, 2009 kl. 6:34 e m

      nej men de är de inte🙂
      Jag kommer skriva ut mer info om dejten här i min blogg senare!
      men de blir blir fler tävlingar till nästa år med så än är de inte slut:)
      mmm ja kankse de de var ju en bra ide;)

      Pusss pussss;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts

 
