Showar ikväll 20-00

december 1, 2009 barbieswede

Har fått svar tillbaka från vinnaren nu! Så de känns jättekul och spännade;)

Synd att bara en kan vinna, nästa gång tar jag nog fem vinnare istället;)
Dejten kommer inte att bli förens den 8 Januari,
efterssom jag har en massa strippshower inplanerade ända till efter jul!

Idag har jag svarat på en hel massa mail på dating.se
så nu är jag i lite mer balans när jag bara har en tävling att hålla i!
Jag har idag gått en lång tur i skogen med en utav mina vänner, behövde verkligen de!

De är så vackert med vit glittrande frost på träden och i skogen.
De känns precis som man befinner sej i ett vackert sagoland i en förtrollad värld! Man känner sej verkligen som en barn på nytt:)

Men jag tror att de alltid är något magiskt med den 1:a december.
Bara 23 dagar till jul, de känns verkligen inte alls så just nu.

Allt går aldeles för snabbt:)

Jag showar ikväll 20.00-00.00 ikväll;)
Hoppas vi ses;)

Kyss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

3 Comments Add your own

  • 1. Sanel  |  december 2, 2009 kl. 12:44 f m

    Hur vinner man får man fråga?

  • 2. nu försöker jag igen=)  |  december 2, 2009 kl. 7:34 e m

    NEEEEEJ haha jebiga som vi serber säger hoppas han inte är lika snygg som mig iaf🙂


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
