Jag såg ett vitt ljus….

december 2, 2009 barbieswede

Fick idag reda på att en bekant som jag inte alls känner men som jag träffat några ggr dött igår.
Hon jobbade på en bar i Köpenhamn ditt jag varit några ggr.
Hon hade jobbat där i över 40 år, jobbet var som hennes andra hem. Och nu när hon äntligen skulle få gå i pension och göra vad hon ville dog hon istället. Hemskt och sorligt. Men jag antar att har man förlorat de man älskar att göra och har gjort i 40år finns de kanske inte så mkt kvar att vilja leva för. De blir nog en hel del del tomhet.

Händelsen idag fick mej att tänka på att jag kunde lika gärna vara död nu.
De var därför jag slutade jobba på strippklubben där jag jobbat i över att år.
Från början älskade jag mitt jobb på klubben jag kände mej verkligen hemma där! Om de inte vore för alla hemska saker som började hända skulle jag vart kvar där nu!

De var efter mina två månader i Cypern i somras, då jag kom tillbaka till Danmark och skulle jobba på samma klubb igen.
När jag kom tillbaka var alla dom som var mina vänner avskedade.
Och jag visste att även jag skulle vara avskedad med om de inte vore för att jag alltid sålde så mkt champage. Så de var bara därför dom behållde mej.

En utav cheferna var väldigt falsk och ond, hon brukade stjäla våra champagnepengar, ingen av dom andra tjejerna vågade säga något efterssom dom var rädda för att bli avskedade. Men jag vägrade vara tyst, och anmälde de hela.
Sen efter det hatade hon mej verkligen, fast hon var tvunget att fjäska för mej efterssom jag alltid sålde bra champagne och därför att jag gav henne dricks.

Så nu var de bara jag och de hemska rumänska tjejerna kvar.
Jag kände mej jätteensam efterssom jag inte hade nån riktig vän kvar.

Och när jag sedan min första dag på klubben kom tillbaka och sålde champagne för 50´000kr började helvetet bara några dagar efter.

Tjejerna på klubben började droga mej på jobbet utan att ja märkte något. Dom låtsades bara vara mina vänner, men dom ville bara försöka bli av med mej antagligen för att dom var avundsjuka.

Även min chef drogade mej för att hon ville att jag skulle bli beroende precis som hon. Hon trodde även att jag sålde bättre och blev mer avslappnad om jag var drogad. men jag sålde bara sämre utav de.
Hon ville säkert att jag skulle vara beroende för att hon då skulle kunna ha kontroll över mej.

Jag höll på att bli galen, inbillade mej att någon var i mitt rum, att någon skulle döda mej. Jag kände mej rädd och orolig den mesta av tiden.

Mina panikångestattacker blev bara värre, Hade jag sålt champagne för 15000 en kväll så var inte de bra nog, för jag kunde sälja bättre även fast jag sålde mest utav alla.
. Jag kände mej pressad av sälja hela tiden och jag blev aldrig nöjd med mej själv, efterssom jag hela tiden fick höra att jag kunde sälja bättre.

Många ggr höll jag på att kolapsa på jobbet jag orkade inte mer, helt plötsligt kunde jag börja gråta utan andledning jag kunde inte andas de kändes som att jag skulle dö.
Allt jag hade i mitt huvud var att sälja så mkt jag bara kunde. Jag började hetsdricka champagne bara för att orka med pressen.Jag glömde helt bort att äta något, för dricker man så mkt försvinner aptitet nästan helt.

En kväll efter jobbet kom jag hem jag låg bara i min säng och stirrade upp i taket, jag hade vart trött men nu var jag plötsligt jättepigg, jag försökte sova men jag kunde inte, jag visste att jag hade blivit drogad igen,

Jag ville gråta men jag orkade inte för jag visste att det inte skulle hjälpa ett dugg. Jag kände mej så ensam oc så hjälplös
Jag somnade men jag sov inte jag drömde eller tänkte hela tiden. Jag somnade fast de kändes som jag var vaken.

Jag drömde nått hemskt jag ville skrika jag försökte att röra min kropp, men den var helt stilla, jag såg ett vitt ljus, mitt hjärta bankade hårt och sakta, Jag skrek återligen igen, jag ville inte dö,,jag måste vakna nu tänkte jag….jag skrek ännu en gång och försökte röra min kropp inget hände.
Jag såg in i de vita ljuset som verkade så inbjudande men ändå så skrämmande.
Jag kämpade för att vakna och jag skrek jag tänkte vakna jag måste vakna…de kändes som mitt hjärta stannade några sekunder. jag skrek igen och denna gången skrek jag verkligen och jag var levande jag hade lyckats vakna.

Ja de är en utav andleningarna till att jag slutade på strippklubben, skulle jag fortsatt skulle jag garanterat vara död eller helt nerdrogad nu!
Men vill jag jobba på klubb igen vill jag jobba på en bra klubb isåfall!

Därför har jag nu väldigt svårt på att lita på människor, eftersom så många bara låtsas vara mina riktiga vänner.

Men jag är lycklig som lever och mår bra nu så jag får vara glad för de:)

Kände bara att jag ville berätta detta vet inte riktigt varför….

Showar på posingdreams.com 21-01 ikväll! Hoppas vi ses!

Puss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

16 Comments Add your own

  • 1. Sanel  |  december 2, 2009 kl. 10:33 f m

    Jag beklagar verkligen inget kul alls att höra😦 men jag är en mogen 20 årig kille som gärna skulle vilja ta kontakt med dig på msn : sanel89@hotmail.com
    På msn kan vi prata mycket och där kan du se mitt utseéande m.m.. Okej ? snälla gör det…

    • 2. barbieswede  |  december 3, 2009 kl. 6:25 e m

      Hej Sanel! Nej de var inte roligt, men jag är glad att jag lyckades ta mej därifrån i rätt tid innan de var försent!
      Tack så mkt ja jag vill gärna prata med dej på msn, ska adda dej nästa gång jag går online, annars år du gärna adda mej på barbieswede@live.se

  • 3. Sanel  |  december 2, 2009 kl. 10:46 f m

    Heting jag är en kille på 20 år och är snäll och god .. alla säger att man ska lita på mig gör ett försök så kan vi bli vänner i livet framför oss.. jag skulle göra allt för att bli din vän iallafall och jag skulle aldrig svika dig .. ja skulle se dig som en diamant för mig som jag inte får förlora.. jag skulle göra dig glad, lycklig och nöjd med allt.. jag är en väldigt pratsam person och en omtyckt person som gillar det mesta så ta min msn så vi kan skriva lite till varandra : sanel89@hotmail.com

    • 4. barbieswede  |  december 3, 2009 kl. 6:29 e m

      Tack ja du verkar väldigt snäll;) ja de låter ju jättebra verkligen:) ser fram emot att prata med dej på msn! Ja addar dej på msn nästa gång jag är online, annars kan du adda mej på barbieswede@live.se

  • 5. J  |  december 2, 2009 kl. 11:14 f m

    Vännen då. Vad säger du, det var inte kul att höra.
    Skönt att du jobbar fritt nu.

    Skönt om dig vännen, så hörs vi senare.
    Kramar
    J

    • 6. barbieswede  |  december 3, 2009 kl. 6:19 e m

      Tack:) Ja de är de verkligen;) mkt roligare med faktiskt! Detsamma puss o kram

  • 7. Sture  |  december 2, 2009 kl. 5:33 e m

    Läs mitt mejl jag skrev till dig!
    Hoppas att det kan hjälpa dig lite!

    • 8. barbieswede  |  december 3, 2009 kl. 6:21 e m

      Ja tack de ska jag göra:) men nu behöver jag ingen hjälp längre. Men jag är glad att jag lyckades ta mej därifrån innan de var försent.

  • 9. Håkan  |  december 3, 2009 kl. 7:45 f m

    kommentarerna på den här sidan är väldigt lustiga🙂

  • 11. Robban  |  december 5, 2009 kl. 1:12 e m

    det var inte kul att höra hjärtat.. värkligen synd om dig att bli utnyttjad på det visset.. men du kan vara glad över en sak i allafall och det är att du har mig det vet du!!! pusss

    • 12. barbieswede  |  december 6, 2009 kl. 8:57 f m

      Nej de var inte alls kul.
      tack de känns skönt att veta;) pusss pusss

  • 13. Skinhead Barbiedoll  |  december 5, 2009 kl. 9:12 e m

    Hej Barbie, Marielle här🙂 exkollega om du minns (hoppas jag!)

    Låter förjävligt obehagligt det där, vilka hemska brudar du knegade med.

    Det vita ljuset låter som en sömnhallucination som kallas hypnagog hallucination. Det betyder att man just när man ska till att somna hamnar i ett tillstånd mellan dröm & vakenhet & så drömmer man i vaket tillstånd (dvs hallucinerar). Att du inte kunde röra dig beror på sömnparalys, tillfällig förlamning, som ofta inträffar i samband.

    Det är vanligast med sömnhallisar om man har haft en kämpig tid så inte konstigt du fick det😦 KRAM

    • 14. barbieswede  |  december 6, 2009 kl. 9:01 f m

      Hej marielle:)
      Va kul att höra från dej!
      nej hur skulle jag kunna glömma dej:) har saknat dej!

      Ja de var rätt så jobbigt.
      jaså okej de hade jag ingen aning om, ja de kanske var något sånt med. vet bara att mitt hjärta stannade några sekunder och sen såg jag ett vitt ljus! Tack så mkt! ska kika in i din blogg med:) Kramar

  • 15. Skinhead Barbiedoll  |  december 6, 2009 kl. 10:15 f m

    Man brukar visserligen även hallucinnera innan man dör =/ så kan mkt väl varit en näradödenupplevelse annars.

    Vi borde ta en fika någon dag, käka cheescake eller nåt🙂

    • 16. barbieswede  |  december 6, 2009 kl. 4:43 e m

      Ja absolut de skulle vara jättekul:)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
