Im on fire baby;)

december 6, 2009 barbieswede

Har haft en riktigt bra och nice helg!
I Fredags var jag och en vän ut på lite shopping, tyvär hittade jag ingen juloutfit som jag gillade,
Men ska till en superbra strippbutik nu i veckan så jag har den garanterat till nästa helg;)
På Fredag kväll hade jag en strippshow och de gick väldigt bra!
Förutom att istället för att köpa mina trosor så denna gång stal dom dem lite kul;)

I Lördag fick jag helt oväntat tre bokningar.
Alla tre gick jättebra! Och en kille ville köpa mina trosor;) så de fick han!
Tur att jag hade ett par extra trosor med mej!

Så  I Lördags spenderade jag och min chafför och vän mest i bilen och åkte runt hela kvällen.
Vi var klara vid kl två på natten.
Sen åkte vi direkt till en klubb och festade där!

Va riktigt kul och festa lite! Råkade visst bli full på fyra öl:)

Sen blev de hem till min sköna säng.
Känner mej lite trött idag efter allt!

Därför är mina shower på posingdreams ikväll inställda.
Känner mej faktiskt lite trött och behöver en dags vila!
Jag insåg att man kan ju faktiskt inte jobba varje dag,
Man måste ju vara ledig iaf en kväll i veckan;)
Jag showar denna vecka Mån – Tors 21-01.

Pusssssss

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  december 7, 2009 kl. 7:55 e m

    Du behöver väl inga extra trosor?
    Lufta musen istället😉 den behöver vädras ibland.

    • 2. barbieswede  |  december 9, 2009 kl. 6:11 f m

      Nej de är sant! älskar att gå utan trosor faktiskt;) Fast då har jag ju inga trosor som jag kan sälja:(


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
