Personliga frågor!

december 7, 2009 barbieswede

Jag får dagligen en massa mail med frågor till mej vilket är väldigt kul;)
Men oftast är de samma frågor som jag får!
Så därför tänkte jag nu svara på alla era vanligaste frågor här i bloggen istället så jag slipper skriva om samma sak flera ggr.

Varför började du jobba som porrskådis?
Svar: De har jag själv inget självklart svar på! Jag antar att jag bara är en sån person bara, jag älskar att utrycka mej själv genom sex;)
I en porrfilm får jag möjlighet att utrycka mej i både sex, skådespel och modellande på samma gång.
Jag har alltid älskat uppmärksamhet ända sen jag var liten och av någon andledning älskar jag att vara framför kameran och känner mej hemma där!
 
Hur gjorde du för att bli porrskådis?
Svar: Jag skickade en modellansökan till tremag med bilder och info om mej själv. Annonsen hittade jag på nätet.
Sen fick jag komma på audition några veckor senare, då jag bla gjorde en onaniscen i duschen samt en fotografering.
De hela gick mkt bra och sedan rullade de igång;)
 Om hela porrbranschen skulle dö ut för en natt vad skulle du då göra?

Svar: Jag har aldrig varit beroende av att spela in porrfilmer, utan under hela tiden jag spelat in filmer även jobbat som strippa!
Dom flesta porrmodeller i sverige och danmark har även vanliga jobb vid sidan av.
Efterssom man kan inte försörja sig enbart på att göra filmer här.
Då är man tvungen att åka till England eller Usa och jobba där!
Så svaret är jag skulle jobba som strippa som jag alltid gjort;)
I always have a plan B ready;)

 Om du var tvungen att välja ett annat yrke än vad du har nu vad skulle de vara?

Svar: Då skulle jag vilja vara vanlig skådespelare, catwalkmodell eller artist.
Måste jag välja ett mer vanligt jobb skulle jag vilja jobba som hårfrisör, efterssom jag älskar att hålla på med hår spec extansions;)
Eller ett yrke där jag kan hjälpa andra människor.

 Tänker du nångång på Familjebildning?

Svar: Nej faktiskt inte, jag känner mej inte mogen eller ens sugen på det.
Men om jag någongång vill ja ha barn så vill jag isånnafall vara i 35årsåldern.
Jag har så många fler drömmar och saker kvar som jag vill göra innan eller om jag vill skaffa barn.
Jag skulle även kunna tänka mej att adoptera ett barn från ett fattigt land.
Jag vill kunna ge mitt barn en bra och trygg uppväxt och kunna ge mitt barn precis vad de vill ha och behöver.
Jag tror att jag skulle bli en kärleksfull, trygg,, cool och rolig mamma;)
Men de jag önskar mej mest just nu är en söt liten katt och ta hand om och skämma bort;)

Om du får barn oroar du dej inte för vad dom ska tycka?

Nej de gör jag inte:) jag tycker de är dags för folk att börja inse att de är år 2010 nu!
Och de är dags att sluta med dubbelmoralen.
Skulle mitt barn vilja ha samma yrke som mej skulle jag bara tycka de var kul och stötta mitt barn och följa med på auditions över hela världen om de behövdes;)
Men jag skulle självklart även varna för allt man får på köpet.

 Vad är dina planer för framtiden?

Svar: Jag har många olika planer men  jag tycker inte man ska oroa sej så mkt, och istället försöka leva i nuet, Ha kul och må bra!
Man kan ju lika gärna dö nästa vecka!

 Hur många killar har du haft sex med?

Svar: Massor med killar;)
Jag har faktiskt inte räknat efterssom jag inte tycker de är så intressant!

 Kommer du snart göra några nya filmer med analsex?

Det vet jag faktiskt inte. Jag har ännu inte bestämt mej ännu. Men den som lever får se;)
Man måste ju spara på sej lite så man har nått nytt att komma med;)

Njuter du på rikigt när du har sex framför kameran?

Svar: Ja de gör jag faktiskt, jag blir alltid upphetsad och våt på riktigt;)
Jag har aldrig behövt glidmedel i någon av mina filmer.

vad är bäst sex framför kameran eller privat?

Svar: Självklart så är de skönare privat efterssom jag kan slappna av mer,och behöver inte tänka på olika saker som att göra allt rätt framför kameran

Hur länge varar en filminspelning?

Svar: Den kan vara mellan 30min och 9h.
Min lägsta sexscen varade i nio timmar och de blev väldigt jobbigt efter ett tag.
Kamera mannen överdrev den gången väldigt mkt och ville ha allt i olika vinklar samt att han var väldigt flamsig och oproffisionel tyckte jag då.
Så de är den enda gången jag blivit irriterad och sur på en filminspelning;)Scenen finns i Älgjakten. Vi spelade in scenen utmhus i ett tält på hösten och de var väldigt kallt, så de var lite kallt om ja säger så….

Vilka är dina dåliga sidor?

Svar: Jag är morgontrött och gillar inte att ha sex på morgonen,
Jag är otålig och har svårt på att vänta på saker, vill gärna att allt ska hända på engång!
Jag är ganska slarvig;) och tappar lätt bort saker!
Jag är inte så bra på att lag mat;)

Vad är dina bra sidor?

Svar: Jag är stark, självständig, omtänksam, kreativ, utåtriktad och busig;)

Vem är din förebild?

Jag har många olika förebilder i olika kategorier men måste jag säga en så blir de barbie dockan Barbie.
För jag tycker hon är vacker, sexig och stark ;)

Har ni övriga frågor än dessa så får ni gärna maila dom till mej!
Showar ikväll  på posingdreams.com 21-01 hoppas vi ses;)

Pusss pusss/Barbie

www.barbieswede.se

 
 
 
 
 
 

 

Entry Filed under: Uncategorized

5 Comments Add your own

  • 1. ken  |  december 8, 2009 kl. 10:01 f m

    kanke en lista där du gjort dina privata saker o en lista som du gjort i jobbet,så får vi se vilken som vinner: )

    • 2. barbieswede  |  december 9, 2009 kl. 6:01 f m

      Hej ken!
      ja tack för din lista! Själv tycker jag listan var lite´alltför lång känns lite som att fylla i en sån där lista när man går till doktorn. Och ja har ingen lust att svara på alla dom hundra frågrna tyvär. Jagkan säga att jag gjort mkt mer saker privat än vad jag hunnit gjort i mina filmer! Vad jag har gjort eller inte vill jag hålla för mej själv! Men de jag gjort privat vinner överlägset kan jag säga;)

  • 3. J  |  december 8, 2009 kl. 4:36 e m

    Hej vännen,
    Såg att du oxå är morgontrött person. Samma här, om jag fick välja så jobbar jag helst natt.🙂
    Otålig o svart att väta på saker,, mm det känner man igen🙂
    Hoppas du har det bra i Danmark och att du har bätte väder än hos i här hemma.

    Glöm inte bort att läs din post oxå. Fast jag vet att du gör det. Mycket mejl där i.
    Sköt om dig.
    Hör av dig när du får tid över.
    Kramar J

    • 4. barbieswede  |  december 9, 2009 kl. 6:07 f m

      Hej Jens!

      Okej då låter vi rätt så lika då:)
      Jo de är bra här i Danmark men har samma tråkiga väder som ni grått och ingen snö tyvär.
      Ja men de ska jag göra:) Tar lite tid för mej att svara just nu eftersom de är en hel del mail på datingsidan med! Hoppas du har de bra med:) Pusss o kram

  • 5. Sanel  |  december 13, 2009 kl. 4:24 e m

    Jaha, du har svårt att laga mat ser jag… Jag kan komma till dig nån dag om jag får och laga nått riktigt gått åt dig om du vill😉


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
