Showar ikväll 21-01;)

december 8, 2009 barbieswede

 

Idag har jag vart jättelat;) Ja sov ända till klockan tre idag!
De är ju så grått och tråkigt väder ute så man blir lite trött bara genom att titta ut genom fönstret.
Ibland tycker jag de kan va skönare att sova på dagen än på natten.
Efterssom jag är van vid att jobba om natten så är de ganska svårt att vända på vanan!
Dessutom är de mer spännade att vara vaken om natten;)

Jag har iaf vart ut på en liten promenad idag och fått lite frisk luft!

Ja gillade verkligen att showa för er  igår kväll;)
Nu ska jag snart börja göra mej i ordning för att showa på posingdreams
Jag startar kl 21.

Hoppas vi ses;)

Puss pusss

Entry Filed under: Uncategorized

3 Comments Add your own

  • 1. ken  |  december 8, 2009 kl. 6:50 e m

    Vad hände med listan?

  • 2. Sanel  |  december 9, 2009 kl. 11:53 e m

    Jag tror att jag svimmar du är så het!

    • 3. barbieswede  |  december 11, 2009 kl. 1:30 f m

      Thanks;) nej svimma inte;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
