Vad händer egentligen????

december 9, 2009 barbieswede

Är de bara jag som inte  kan logga in på posingdreams.com?
Jag skulle ju börja showa vid nio kväll!
Men min shopping  råkade dra över tiden lite;)
 så istället skulle jag börjat nu vid halv elva. Men jag kan inte logga in=(?
Vet inte vad de är för fel?
Blir orolig om de har hänt något??=( hoppas verkligen inte de är något allvarligt….sucka

Har iaf shoppat lite  julklappar till mej själv idag! 
Jag hittade två söta sexiga juloutfits, ett par svarta höga stövlar sånna som går över knäna, tre bh sett, en vit supersnygg vit  Hustler jacka, En vit lång kappa jättefin, stay ups i rött och vitt, samt tre porrfilmer, en med mej själv i!

Känner mej jätteorolig  nu….vill veta vad som händer?

Pussss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

7 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  december 9, 2009 kl. 10:01 e m

    Får du inte en kopia på filmerna du medverkar i?
    Du ska väl inte behöva köpa dem eller hur!
    Skriv in det i ditt kontrakt en kopia till dig och en till ditt största fan Sture😉 själv har jag beställ en film som du medverkar i och den kommer nog i morgon.
    Jag får nog sjukskriva mig själv i helgen.
    Kommer att ha fullt upp med att titta på dig ju.
    Jag längtar redan till i morgon.
    Hoppas det ordnar sig med posing dreams!

    Puss på lilla rumpan.

    • 2. barbieswede  |  december 11, 2009 kl. 1:51 f m

      Hej Sture;)

      Jaså de tycker du;) ja kanske de:)
      Jo oftast brukar jag få en kopia på alla dom filmer jag medverkat i!
      Men inte dom gånger jag filmat bara lösa scener tyvär.
      Då kan dom ju lägga in scenerna i vilken film som helst, och därför har jag inte så stor koll på alla dom filmerna jag är med i! Så de är alltid lika överaskande att se sej själv på en film som man inte visste fanns.
      Men jag känner hon som jobbar i den sexbutiken så hon gav mej den gratis så de var snällt iaf:)
      Aha va kul😉 hoppas filmen är bra då och att du får en riktigt skön helg😉
      Jo posingdreams sidan är uppe nu igen så nu är allt som vanligt igen:)

      PUssss pussssssss

  • 3. Klas  |  december 9, 2009 kl. 10:54 e m

    Sidan funkar inte här heller om det är nån tröst.

    • 4. barbieswede  |  december 11, 2009 kl. 1:35 f m

      hej Klas;) Okej nej ja fick veta att sidan var nerlagd igår kväll efter jag skrivit i bloggen! Men nu är den uppe igen iaf!

  • 5. Sanel  |  december 9, 2009 kl. 11:39 e m

    Hej Älskling om jag får kalla dig det… minns du mig ?😀

    • 6. barbieswede  |  december 11, 2009 kl. 1:33 f m

      hej Sanel;)
      ja de gör jag! Men har ju inte hunnit chatta med dej på msn ännu. Så hoppas vi är online samtidigt nån gång snart:)

      • 7. Sanel  |  december 15, 2009 kl. 12:17 e m

        Snygging jag kan gå in på msn när du än vill😀 Men Annars gå in på msn nån dag typ runt 12.00-15.00 tiden då kan vi prata och då kan du ta mitt nummer så kan vi snacka genom tele så vil lär känna varandra lite om det är det du vill också😉


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
