Im ready for some strip;)

december 11, 2009 barbieswede

Idag har jag hunnit gjort en massa  roliga saker;)

Har solat så nu är jag jättebrun och fin;)
Har även vart hos hårfrisören och blekt mitt hår och klippt lite på topparna med så jag älskar mitt hår nu, och de luktar så gottt:)
Im a blondie barbie doll;)
kanske lägger ut en bild på mitt hår imorgon om ja hinner!

Har även köpt en massa hudvårdsprodukter, julkort och lite julklappar;)
Ska kolla på Idolfinalen nu med en kompis,, hoppas jag hinner se hela finalen, jag kan ju få ett strippjobb nu närsomhelst, 
De ska bli så kul att strippa i min ny sexy juloutfit!
Så jag är redo nu och känner mej helt på topp för lite striptease och party;)
Så jag hoppas jag får en bokning nu snart!

Hoppas ni får en skön helg vi ses;)

Kysssar/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

5 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  december 11, 2009 kl. 11:37 e m

    Härligt barbie!
    Själv har jag köpt en film som du medverkar i.
    Blåst blondin heter den och jag hoppade fram till din scen. Mycket härlig knull scen. Såg reklamen för skolflickor som du också har gjort så den måste jag också skaffa.

    Hoppas du får lite stripp jobb i helgen.

    Puss!

    • 2. barbieswede  |  december 13, 2009 kl. 7:32 f m

      Hej igen;)

      Jaså va kul!
      Den scenen har jag faktiskt inte sett va bra att du gillade den;)
      Hoppas du fick en skön helg nudå;)
      Hade två jobb nu i helgen laddade precis upp lite bilder från den nu!
      Superkul va de! Pussss

  • 3. Sanel  |  december 13, 2009 kl. 2:18 e m

    Snygging, Jag vill bli din vän. Kan vi bli närmare vänner om du vill? Vill du?😉

  • 4. Stefan  |  december 14, 2009 kl. 12:57 e m

    Tänk på riskerna med solandet, vi vill ju njuta av barbie i många år till.
    Fast jag kan ju inte neka till att det är snyggt med en solbränd tjej😉

    • 5. barbieswede  |  december 15, 2009 kl. 9:20 e m

      hej Stefan;)

      Ja jag tror jag råkade sola lite för mkt:) de ser ut som jag vart utomlands i en månad på vissa bilder!
      Tror jag ska börja med sun tan istället…bättre för huden med;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
