Bilder från min helg….;)

december 13, 2009 barbieswede

Min Fredag blev lugn fick som tur var kolla klart på Idolfinalen så de var skönt!
Tycker både Kalle och Erik förtjänade att vinna:)
Sen satt jag uppe hela natten och skapade min nya porrblogg;)
Den blev superporrig;)
Jag fick två striptease bokningar i Lördags så här är några bilder från ett utav ställena!

Så de var bara att ringa min chafför och vän Pelle igen:)
Killarna fyllde 18år och hade hyrt en klubb som jag strippade på.

Jag gjorde dubbel lapdance på scenen och smetade ner dom och mina bröst med vispgrädde:), tror de var över 100 gäster där!
Och dom verkade gilla min striptease;) Superkul va de!

Jag kände mej lite som Marilyn Monroe i min nya juloutfit;)

Jag showar igen som vanligt på posingdreams.com Måndag 21-01 startar i freechatten!
Så kom gärna in och besök mej! Jag kommer ha min sexy juloutfit som på bilderna;)

Puss pusss pusss
www.barbieswede.se
Se vad jag gör just nu http://twitter.com/barbieswede

Me

Me

Me

Jag på väg till mina stripptease jobb! Min nya vita Hustler jacka och mina nya sexiga stövlar;)

Dubbel 18 years old party;)

Dubbel 18 years old party and striptease;)

dubbel 18årsfest och striptease;)

Jag och min chafför/bodygard och vän Pelle:)

Entry Filed under: Uncategorized

9 Comments Add your own

  • 1. Sanel  |  december 13, 2009 kl. 2:07 e m

    heej snygging,kan du gå in på msn? du vet väl vem det är?

    • 2. barbieswede  |  december 15, 2009 kl. 9:23 e m

      Hej Sanel!

      Jag har inte tid att gå in på msn nu tyvär…Men jag tänkte komma in på Söndag några timmar så vi kanske ses då:)

  • 3. Fredde  |  december 13, 2009 kl. 8:53 e m

    Hej på dig Snygging!

    Du är en väldigt het och sexig tjej du, alltid trevligt att se sådana inom porren.🙂 Blir allt mer och mer sugen på att se en liveshow med dig för varje inlägg jag läser, finns det en möjlighet till detta? Vad skulle en privatshow med några kompisar kosta? Finns det möjlighet att du har några mer trevliga tävlingar nästa år? Missade ju denna och vill VERKLIGEN träffa dig. ;P Man vill ju inte gå miste om fler chanser att få en dejt med dig.🙂
    Vill sist bara säga att du är den snyggaste svenska porrstjärnan. Hands down, ingen slår dig.😀

    KRAM och puss i ljumsken. ;P

    • 4. barbieswede  |  december 15, 2009 kl. 9:15 e m

      Hej Fredde!

      Thanx baby;)Va kul att du tycker de!
      Va glad ja blir;)
      Ja de kommer fler spännande tävlingar till nästa år!
      Så då kanske du vinner då istället;)

      Ja va kul!
      Just nu så gör jag endast stripptease jobb i Danmark, men kanske kommer kunna göra några shower i Sverige till nästa år så jag kan ju säga till dej då isåfall! Priserna är lite olika. Men jag kan skicka dej ett mail om de är så att jag börjar strippa i Sverige med info och priser! puss puss

      • 5. Fredde  |  december 16, 2009 kl. 11:11 f m

        Man kanske får fråga hur det går tävlingen, när skall du träffa vinnaren? Finns det något schema över hur du jobbar och var? Någon trevlig film på G?

        Vore väldigt snällt om du håller mig kontakt med så jag kan få träffa dig. Berätta gärna om du är i stockholms område också, bori närheten.
        Puss puss

      • 6. barbieswede  |  december 19, 2009 kl. 5:42 f m

        hej Fredde! Jo vinnaren av min dejt ska jag träffa i Januari! Jag har inget scema utan kan få jobb lite närsomhelst men mest på helgerna då är de främst klubbar som bokar mej..ibland kan jag även åka ut på vissa privatfester;)
        jag har två filminspelningar på g den första den som vinner porrstjärna för en dag tävlingen, och sen har jag även en till inspelning i början av nästa år;) Ja du kan gärna maila mej istället är lättare att svara på frågor där;) Puss pusss

  • 7. Stefan  |  december 14, 2009 kl. 12:54 e m

    Förtjusande som vanligt!
    Slår vad om att killarna var nöjda, hälsa med dig till pelle oxå, bra att han ser till dig.
    Ha det bra snyggingen!

    • 8. barbieswede  |  december 15, 2009 kl. 9:02 e m

      Tack tack stefan;)

      Ja men de ska jag göra:) han är värdens bästa!
      Du med:) Puss o kram

  • 9. Sanel  |  december 15, 2009 kl. 9:44 e m

    jag är inne på msn nu😀


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
