känner mej lite sjuk….

december 15, 2009 barbieswede

Skulle ju showat på posingdreams igår men jag kände mej lite sjuk faktiskt.
Mådde illa, ont i magen och hade huvudvärk ….hoppas ja inte håller på bli riktigt  sjuk nu…de skulle bli katastof..
Vet inte om jag orkar showa något på posingdreams ikväll…de värker i hela kroppen just nu….
Men jag kanske mår bättre mot kvällen hoppas jag!
 isåfall showar ja 21-01 ikväll.

Har fått en stripteasebokning nu på Tordag:)
Blue Bell En klubb som jag tidigare showat på har bokat mej igen nu!
Så de känns jättekul:) ska ha en show vid kl ett på natten och ent ill kl tre på natten!

Men ja känner mej lite stressad för att jag måste komma på ett helt nytt strippnummer till två helt nya låtar..
Så därör känner jag mej ganska pressad just nu….efterssom jag vill att showen ska bli perfekt!

Kommer antagligen få bokningar på Fredag och Lördag med… så de kommer bli en lång vecka de här…. Så jag kan bara inte bli sjuk nu….

Pussss

Entry Filed under: Uncategorized

7 Comments Add your own

  • 1. Sanel  |  december 15, 2009 kl. 12:13 e m

    Oojj Krya på dig och hoppas du blir friskare😉

    • 2. barbieswede  |  december 21, 2009 kl. 7:27 f m

      Tack så mkt Sanel;) puss

  • 3. Sanel  |  december 15, 2009 kl. 12:24 e m

    in på msn nu om du kan😉 mellan 14.00-16.00

    • 4. barbieswede  |  december 21, 2009 kl. 7:28 f m

      Jag lovar att komma in på msn i mellandagarna efter jul;),,,har haft å mkt at göra nu så jag har inte haft tid till de…

  • 5. Sture  |  december 16, 2009 kl. 5:01 e m

    Krya på dig tjejen!
    Hoppas att du blir frisk snart.🙂

    • 6. barbieswede  |  december 18, 2009 kl. 4:53 f m

      Tack:) Ja känner mej bättre nu men är inte helt frisk än, men ja blir säkert bra snart….

    • 7. barbieswede  |  december 19, 2009 kl. 5:43 f m

      Tack så mkt;) känner mej bättre nu!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
