sovaaa……

december 16, 2009 barbieswede

Har sovit nästan hela dagen idag, är fortfarande sjuk…. värker i hela kroppen…och jag vill sova hela tiden…. känner mej som en sleeeeepy cat…
Ska snart sova igen…så jag kan blir frisk tills imorgon.

Ska ju uppträda på Bluebell imorgon kväll så jag måste ha energi;)
Hoppas verkligen ja mår bättre imorgon… annars blir jag inte glad….

På Måndag har jag bestämt att jag måste vara frisk  så då kommer jag då showa på posingdreams i min nya juloutfit! Längtar…;)

Pusssar o kramar

Entry Filed under: Uncategorized

10 Comments Add your own

  • 1. J  |  december 16, 2009 kl. 7:54 e m

    Fy va tråkigt att höra. Hoppas det inte är svininfluensan. Ta det lugn, sov/villa ut och försöka att ät. Men drick mycket.

    Kramar

    • 2. barbieswede  |  december 19, 2009 kl. 5:45 f m

      Ja jag vet jobbigt har de vart….:( men nu känner jag mej bättre iaf….Ja tack de var ett bra tips har druckit en hel del vatten så de har nog hjälpt lite! Hoppas allt är bra med dej med:) puss o kram

  • 3. Sanel  |  december 17, 2009 kl. 1:09 e m

    Ooohhh Sexigt😉

  • 5. Fredde  |  december 17, 2009 kl. 5:01 e m

    Låter tråkigt att du är sjuk, hoppas du snart är på bättringsvägen snart igen.🙂

    Tänkte bara om det är okej att maila dig om man har några personliga frågor till dig? En snabb fråga bara, vem du skulle du helst vilja göra en scen/film med? =)

    • 6. barbieswede  |  december 19, 2009 kl. 5:48 f m

      Tack så mkt:) Ja mår faktiskt bättre nu så de är skönt! Ja de får du gärna göra bara att maila;)
      mmm svårt….måste fundera på den frågan ett tag m de går bra :)? Finns ju många…får ja bara välja en?;) pusss

      • 7. Fredde  |  december 21, 2009 kl. 8:23 e m

        Nja vet inte riktigt om du får det.;P Men visst bara att maila svaret.😀
        Puss

      • 8. barbieswede  |  december 23, 2009 kl. 2:37 e m

        Okej ja men de ska jag göra;) God jul! Puss

  • 9. Fredde  |  december 24, 2009 kl. 9:16 e m

    Tänkte bara kolla om du haft några funderingar så att försöka vara med i någon av bangbros produktioner eller kanske någon rocco film? Förresten har du sett någon kelly stafford film? God jul och puss och kram

    • 10. barbieswede  |  december 28, 2009 kl. 6:10 e m

      hej Fredde!

      Det vet jag faktiskt inte just nu. Men jag har en hel del planer för vad jag vill göra under de kommande året. Så jag får se vad som händer allt tar ju sin tid;) Men jag skriver ut här i bloggen så fort något nytt händer! Gott nytt år! Pussar o kramar


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
