yes I made it tonight…

december 18, 2009 barbieswede

Jag  klarade kvällen inatt på bluedell som tur var …Dom två showerna gick superbra;) trots att jag kände mej lite sjuk och väldigt trött i kroppen!
Kände mej dålig på dagen så jag har druckit en massa vatten…
Sen på kvällen  drack jag en massa redbull och några öl sen mådde jag lite bättre;)
Var kul att strippa på Bluebell igen….
Ser fram emot många fler ggr;)
Jag kände mej inte på så värst partyhumör efterssom jag fortfarande känner mej sjuk så var jag ganska trött…
Så jag smög upp i logen och vilade mellan showerna…;)

Den första showen kl ett strippade jag i min söta juloutfit….och hade grädde på mina bröst…blev ganska kladdigt…hela jag  råkade bli vit..sen smakade  jag  lite på de med jättegott;) sen smetade jag in en söt kille i grädden med som jag tog upp ur publiken;) De var skoj….

I min andra show strippade jag i min sexiga svarta stringbikini och smetade in mej själv i olja;)

Kom precis hem nu….ska ta en varm skön dusch och sen lägga mej under täcket…..;)
Här är en bild från igår innan vi skulle åka till Bluebell har min nya juldress på mej!
Jag kommer även ladda upp fler bilder från mina strippshower imorgon;)

Ps. Tack för alla söta inlägg! ! jag svarar på alla  imorgon när ja vaknat;) Är aldeles för trött nu…

Puss och godnatt;)

Me

Me

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  december 18, 2009 kl. 7:00 f m

    Aah vad fin du är en liten tomtme mor!
    Jag älskar flätor det är grymt sexigt.
    Hur ska jag kunna gå till jobbet med ribba?😉
    Det är farligt att titta på dig före jobbet eller på jobbet.

    Din sture.

    • 2. barbieswede  |  december 19, 2009 kl. 6:07 f m

      Tack;)
      Va kul att du gillar mina flätor;)
      Aha oj … låter lite jobbigt…Tänk att jag kunde vara så farlig;)
      Hoppas din dag på jobbet inte blev allt för lång…du får titta på mej efter jobbet istället så inget oväntat råkar hända hihhi;)Pusss pusss….

  • 3. Stefan  |  december 18, 2009 kl. 6:37 e m

    Skönt att du är på bättringsvägen, tänk om den tomten dök upp hemma, då fick ungarna ställa sig sist i kön😉
    Typiskt att det är så kallt, måste till affären o köpa grädde, fick ett sånt enormt sug efter det just nu.

    • 4. barbieswede  |  december 19, 2009 kl. 6:21 f m

      Ja tack så mkt känner mej bättre nu så de är skönt:)

      ahh du får va snabb o ställa dej i kön så du blir först:) ja kanske dyker upp nångång efter kalle anka då så du är redo;)

      mmm älskar grädde….spec god är den som body lotion eller vad tycker du?;) julpuss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
