bilder från min crazy helg;)

december 20, 2009 barbieswede

En liten sammanfattning av min helg:)
I Torsdags uppträdde jag på Bluebell…kände mej fortarande lite sjuk men klarade av allt perfekt;)

I Fredags kväll blev de en lång kväll med tre olika strippteasejobb så  kul va de😉
Jag och Pelle åkte runt hela natten…tur att jag hade fyllt upp bilen med en massa redbull och cider!

Blev även fotad i en truck av några väldigt trevliga grabbar riktiga gentlemen…;)
Va kul fick faktiskt lust att köra iväg i den… men de hade nog inte vart en så bra Idè när ja tänker efter:)
På ett ställe blev jag insmörjd i risalamanta och jordgubbssylt….mmmm gottt….:)
Förutom att mitt hår blev helt kladdigt…
Blev tvungen att busa lite i duschen efteråt;)
Kom hem vid två på natten, laddade upp bilder i bloggen…och sen föll jag i sömn i soffan…

Vaknade rätt så tidigt i Lördags….var tvungen att gå ut på lite shopping och köpa nya stayups efterssom dom råkat gå sönder……de råkade gå lite vilt till på ett ställe;)

Sen blev de ännu ett jobb i Lördags kväll….
Även de gick bra….men gissa om jag var trött när vi kom hem…somnade kl tio igår kväll……
Jag  bara älskar mitt jobb;) I love to be me!!!

Ser fram emot lite vila nu idag… Har ont i kroppen nu….min granne har lovat att ge mej massage ikväll ska bli så skönt;)
sen blire posingdreams imorgon…
Jag showar kl 21-01 i min juloutfit;)
Hoppas vi ses;)

Bilderna blev tyvär lite suddiga=( efterssom dom är tagna med mobilen…

Julpussar o kramar/Barbie

min strippteaseshow

min strippteaseshow

in the truck

in the truck

me in the truck

me in the truck

 
 

 

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
