Mina webcamshower inställda ikväll..

december 21, 2009 barbieswede

Mina webcamshower på posingdreams.com  är inställda ikväll.
Jag har blivit sjuk igen nu och jag mår inte alls bra, Har ont i hela kroppen och mår illa….tror de bästa är att jag vilar så jag blir bättre..

Kommer skriva in nytt scema i min profil efter jul,,,
Så vi ses då istället;)

Pussss o kram/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  december 21, 2009 kl. 7:05 e m

    Hej vännen. Va säger du.
    Kanske är det dags för en lite pause av camshowerna så du blir frisk till 100%.
    Du måste lära dig vända på dygnet, och inte vara uppe varje natt till 3-4 tiden.🙂

    Skönt om dig. Vi hörs på mejlen.
    Puss o kram
    J

    • 2. barbieswede  |  december 23, 2009 kl. 2:39 e m

      God jul:)
      Jag sover faktiskt om nätterna numera;)
      Ja men nu blir det några dagars vila iaf så de ska bli skönt:) puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
