dating.se tävlingen avslutad;)

december 28, 2009 barbieswede

Gissa vad? Jag har nu fått 10121mail till tävlingen om att bli porrstjärna för en dag och att spela in en film med mej på dating.se!
Så tävlingen är nu avslutad och vinnaren kommer att kontaktas av mej den 1:a Januari;)
De kom verkligen in många mail nu i slutet så jag antar att dom flesta väntade till slutet!
Jag har svarat på massor med mail nu så jag känner mej helt snurrig;)
Vill tacka alla ni som deltagit och vill även tacka för alla söta sexiga och fina mail som jag fått i och med tävlingen;)
Jag kommer skriva mer om filminspelninigen och även om dejten här i bloggen längre fram.

Ser fram emot att kontakta vinnaren nu den 1a Januari ska bli spännade;)
Skulle vinnaren av någon andledning inte svara så går jag neråt och kontaktar då nr 9999, 9998 osv….

För övrigt så har jag haft en jätteskön julafton här i Danmark med några av mina närmaste vänner.
Faktiskt den bästa och roligaste julen på länge:)
I julklapp har jag fått ett jättevackert silver halsband med tillhörande örhängen.
Lite sexiga underkläder med nya stayups,
Britneys parfym luktar som godis my favorite;)
Silky sexy hair hårprodukter gör håret glänsande, lent och så sexigt;)
En massage tid samt en nagel förlängning!

Allt jag önskar mej nu är en liten söt katt!
Men jag har ju som tur är my darling Diego;)

Hoppas ni med haft en bra jul och fått något ni verkligen önskar er;)

Jag tar ledigt från bloggen nu i några dagar och börjar skriva efter nyår igen som vanligt!

Jag börjar även med min shower på posingdreams.com några dagar efter nyår.  Har inte bestämt datum än. Men jag skriver ut de här i bloggen!

Längtar verkligen till nyår nu så man får dricka lite champagne;)

Happy new year kisses /Barbie and Diego;)

diego och jag

Me and my boyfriend Diego;)

diego

diego

Entry Filed under: Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. Fredde  |  december 29, 2009 kl. 10:23 f m

    Gott nytt år på dig snygging. Låter som du får önska dig en kattunge under året så kanske du får dig en.😉 kan du inte skriva lite om vad du kommer om att göra detta år så att alla vi vet om det?:) hoppas du får en trevlig nyår så ser jag framemot att kunna få prata mer med dig och förhoppningsvis se dig live under året. ;p gott nytt år och puss

    • 2. barbieswede  |  januari 1, 2010 kl. 9:43 e m

      Tack så mkt! Önskar dej detsamma;) Ja jag tror jag ska skaffa en kisse när jag är tillbaka i Sverige igen:)
      Ja du får gärna se mej live skulle va trevligt o prata med dej med;) Ja men de ska jag göra så fort ja får tillfälle:) Puss o kram

  • 3. Sture  |  december 29, 2009 kl. 9:58 e m

    Hoppas att man vinner då!😉
    skulle gärna ge dig lite kärlek!
    Hoppas att man kan påverka innehållet i filmens tema.

    Sture the Hingst!

    • 4. barbieswede  |  januari 1, 2010 kl. 9:44 e m

      Tack va söt du är;) Jo de får man göra;)
      Pusss

  • 5. Sanel  |  december 30, 2009 kl. 10:01 e m

    Hej bejb, kan inte ja vara din vinnare😉 typ mest aktiv på din blogg och har varit trevlig presenterat mig o.s.v. lixom snäll om man kan säga det😉 ja vill ha bra kontakt med dig… vill du det med mig? Puss hoppas jag får vara din vinnare i nått..

    • 6. barbieswede  |  januari 1, 2010 kl. 9:47 e m

      hejhej:)

      De går ju till så att den som blir nr 10000 vinner så jag bestämmer inte själv vem som ska vinna. Men du får fler chanser;) de kommer nya tävlingar nästa år med so dont worry;)
      Jag tänkte komma ut en sväng på msn imorgon kväll! Så hoppas du är online då! Puss o kram

  • 7. Fredde  |  januari 2, 2010 kl. 9:42 f m

    Ja det är som sagt bara att maila mig om du vet var du kommer jobba någon gång i framtiden. Skulle gärna prata med dig om jag väl har fått privilegiet att få se dig. Jag får nog göra en danmarks resa snart.😉 kommit på något svar till frågorna som jag ställde till dig? Puss och god fortsättning.🙂

    • 8. barbieswede  |  januari 4, 2010 kl. 12:08 f m

      Tack Ja men de ska jag göra;) Har jag nått ställe inplanerat en längre tid så säger jag till så får du gärna komma och kolla:) mmm jag har tänkt lite på frågorna faktiskt…skickar svar så snart jag kan:) puss och kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
