Happy new year;)

januari 1, 2010 barbieswede

 
 

Jag nyår!

Då är de den första dagen på ett nytt spännande sexigt år;)

Brukar i slutet av varje år skriva en lista över saker som jag vill lyckas med under året!
Jag kollade min lista över mål som jag velade uppnå under 2009 och de visade sej att jag uppfyllt alla mina mål som jag haft så de kändes verkligen bra och därför känner jag mej väldigt stolt över mej själv;)

För de här året har jag också skrivit ner en lista över saker som jag vill göra!
Så jag hoppas att jag uppnår alla dessa drömmar under detta år….
Ska verkligen bli så spännade att se vad jag kan hinna hitta på detta år;)

År 2009 har varit ett dramatiskt år med ett lyckligt slut:)

Jag har skrattat, jag har gråtit, jag har älskat,  och jag har kämpat.
Och nu är jag äntligen fri som en fjäril… och jag älskar den känslan…

I wan´t to keep this feeling forewer and never let it go..
So newer try to cath me because I will always find my way out…;)

Min nyårsafton igår var väldigt rolig tillsammans med några vänner!
Vi åt en massa god mat, drack en massa vin, öl och cider.

Sen vid tolv slaget skålade vi i champagne…..mmm jättegott…
Sen var vi ju tvungna att gå ut och kolla på alla vackra fyrverkerier..

Var verkligen en bra start på de nya året….allt var bara så himla kul:)

Idag mår jag inte så värst bra… blev lite väl mkt dricka igår….de känns som allt jag gör går i slowmotion…..:)
Jag kan inte tänka riktigt…
bara att skriva de här inlägget tar ju en evighet
Men de är ju bara nyår en gång per år;)

Nu ska jag skicka iväg vinnarmailet till vinnaren ska bli så kul och spännade;)

Btw någon har tagit bort min facebook=( förstår inte varför….??
Så skriver jag inget tillbaka är de för att jag inte kommer in på mitt konto=(

Här är lite bilder från igår:)

Kyssssss/Barbie

bestämde mej för en söt look med toffsar;)

nyår

mmm god;)

nyår

Monne and Me!

opsss sorry var bara tvungen och posa lite;)

Entry Filed under: Foton av mej!

6 Comments Add your own

  • 1. J  |  januari 1, 2010 kl. 7:33 e m

    God fortsättning.

    Kul att höra att du hade en trevlig nyårs afton.

    Önskar dig en riktig bra 2010.

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  januari 1, 2010 kl. 9:39 e m

      Tack så mkt! Önskar dej detsamma;) Puss o kram

  • 3. Sture  |  januari 1, 2010 kl. 10:09 e m

    Gott nytt år darling!
    Ja kikade nyss inboxen och jag inser att jag inte har vunnit😦 men vi kan kanske göra något med det material jag har skickat dig,;-)

    • 4. barbieswede  |  januari 3, 2010 kl. 10:17 e m

      Tack detsamma:)
      Ja tack för de materialet var superbra och porrigt;) du är verkligen duktig! absolut kanske de:) Pusss o kram

  • 5. Största Fanset  |  januari 5, 2010 kl. 4:49 f m

    ser ut att ha varit en rolig nyårsfest ;D skulle gärna festa med dig då du måste posera lite😉

    • 6. barbieswede  |  januari 7, 2010 kl. 5:34 e m

      Ja de var en kul kväll;) Jag tror absolut du skulle trivas om du va med;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
