news for the new sexy 2010;)

januari 3, 2010 barbieswede

Jag tänkte berätta lite om vad som kommer att hända den närmsta framtiden;)
Denna vecka åker jag hem till Sverige igen, har inte vart hemma nu på 5 månader så de är väl på tiden:)
Jag ska bla spela in en helt ny film;)
Som ni bla kommer att kunna köpa på min sajt http://www.barbieswede.se
Jag ser verkligen fram emot att spela in en ny porrig film nu ;)
Hur länge jag kommer stanna i Sverige har jag ännu inte bestämt men jag har en hel del viktiga saker som jag måste fixa och en lite vänner och familj som jag ska träffa!

Som ni vet ska jag också på dejt med killen som vann dejten med mej nu i Januari! De ska verkligen bli jätte spännade;)

Jag  har nu även meddelat vinnaren som vunnit en filminspelning tillsammans med mej och blir porrstjärna för en dag!
Filminspelningen kommer ske i slutet av Februari.
Kommer skriva mer om de här i bloggen när de händer;)

Jag har även  börjat planera för min engelska sajt som kommer att lanseras om några månader.

Har även en hel del andra funnysexy things på g  som kommer att hända men de behåller jag som min lilla hemlighet än så länge;)

Om c:a en vecka kommer jag tillbaka och showar  på posingdreams.com igen Längtar verkligen efter att göra lite sexiga shower igen;) 
Jag vet inte exakt datum ännu, det beror på hur lång tid allt kommer att ta för mej!
Men jag ska försöka göra allt så snabbt ja bara kan;)
Jag skriver ut här i bloggen så snart jag vet datum.

Ikväll Måndag kommer jag ut på msn en stund;)
Om jag inte svarar när ni skriver så kan de vara för att jag redan chattar med så många och jag hinner inte med att skriva med alla på samma gång=(

Take care I see U sooon;)

Love and kisses /Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

14 Comments Add your own

  • 1. J  |  januari 3, 2010 kl. 11:35 e m

    Hej snygging.
    Kul att höra att du är hemma i Sthlm.
    Inte hade ni så mycket snö nere i Danmark och vi har i Sthlm?

    Va kul att höra att du kommer ut på MSN ett tag i kväll(måndag). Jag ser fram emot det.

    Vi hörs då.
    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  januari 4, 2010 kl. 11:35 e m

      ja de ska verkligen bli skönt att komma hem lite nu:)
      Jo de är faktiskt en massa snö här i Danmark nu, dom har faktiskt inte haft så här mkt snö på 10 år har jag fått veta;) så de är nog lika som ni har det i stlm!
      kramar

  • 3. Scandalbeauties.com  |  januari 4, 2010 kl. 10:42 e m

    Du borde blogga och plåtas hos oss på http://www.Scandalbeauties.com
    Lycka till med karriären / Redaktionen

    • 4. barbieswede  |  januari 4, 2010 kl. 11:31 e m

      Tack så mkt! Ja det vill jag gärna göra:) jag kan höra av mej så snart jag är i Sverige igen!

  • 5. Classe  |  januari 5, 2010 kl. 3:24 f m

    Behöver du hjälp med att göra / designa en eventuell engelsk hemsida så kan jag hjälpa🙂

    • 6. barbieswede  |  januari 7, 2010 kl. 5:32 e m

      tack så mkt va snällt;)

      • 7. Classe  |  januari 7, 2010 kl. 11:30 e m

        Mail eller msn : koothar [at] mail.com

    • 8. barbieswede  |  januari 11, 2010 kl. 12:06 f m

      du kan maila mej på barbieswede@live.se

  • 9. Fredde  |  januari 6, 2010 kl. 11:58 f m

    Vad kommer den nya filmen handla om du? Får man fråga vad du kommer göra för scener?🙂

    • 10. barbieswede  |  januari 7, 2010 kl. 5:37 e m

      hej Fredde;) Har faktiskt hunnit med att göra tre nya filmer! Dom innehåller mkt dirtytalk där jag pratar in i kameran, munsprut, blowjob och lite hårdare sex;) Jag skriver ut i bloggen när dom finns på min sajt;)

  • 11. Sture  |  januari 7, 2010 kl. 7:27 f m

    Vi är många som ser fram emot den nya filmen dig darling! Hoppas du får slicka lite mus i den nya filmen. Det är ju du expert på!😉

    • 12. barbieswede  |  januari 7, 2010 kl. 5:41 e m

      Tack så mkt blir glad över att höra de;) mmm tyvär så blev de ingen lesbisk scen denna gången… men kanske till nästa inspelning hoppas jag;)

  • 13. Sanel  |  januari 8, 2010 kl. 11:18 f m

    Gott nytt år min älskade, hoppas du får en riktigt god framtid och det lyckligt😉 Pussar överallt . Love You❤ (L)

    • 14. barbieswede  |  januari 11, 2010 kl. 12:05 f m

      Tack detsamma Sanel;) puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
