Hemma i Sverige igen;)

januari 7, 2010 barbieswede

Nu är jag änligen hemma i min lägenhet i Sverige igen:)
De känns verkligen skönt!
Åkte från Danmark till Malmö i Tisdags där jag stannade för filminspelning;)
Vi hann totalt med att göra tre porriga scener under en dagen;)

Jag har verkligen saknat att vara framför kameran nu, så de kändes helt underbart att ha sex och bli filmad igen!
De känns så naturligt och jag älskar det;)

Sexet var SUPER…jag säger inte mer än så… Ni får se själva…;)

Kan även avslöja att scenerna innehåller mkt dirtytalk, mkt sperma, blowjob och lite hådrare sex än dom förra scenerna;)
En utav scenerna blev jag extra nöjd med,,, känns som den bästa scenen jag någonsin har gjort…och jag improviserade bara helt spontant;)

Så jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla dom;)
Filmerna kommer inom någon vecka finnas på min sajt http://www.barbieswede.se under sms film!
Jag skriver ut här i bloggen när dom finns uppe!

Övernattade på Hilton och var ut på en jättemysig restaurang med trevligt sällskap på kvällen efter inspelningarrna var klara!
Jag var rätt så slut efter all sex så jag somnade nästan direkt när jag la mej i sängen…zzzz

I Onsdags åkter jag vidare hem emot stlm.
Och kom hem igår kväll och möttes av en massa post som täckte halva hallen när jag öppnade dörren…opps…så kan de gå när man vart borta i nästan ett halvår!
Sen idag har jag städat hela lägenheten eftersom de såg ut som en bomb slagit ner sen har jag vart ut och handlat lite mat.

Vill inte gå ut för de är så kallt man fryser ju nästan ihjäl….

Så nu ska jag krypa ner i min säng och svara på en massa mail:)

Här är en bild från i Tisdags från en utav mina kommande filmer😉
Lägger upp fler bilder senare;)

Enjoy Kiss/ Barbie

Jag i min nya kommande film;)

Entry Filed under: Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. J  |  januari 7, 2010 kl. 6:11 e m

    Hej sötnos,
    Välkommen hem igen.🙂

    Ser fram mot den filmen du gjort i förgår.

    Vad händer i Sthlm då? Något kul?

    Kram
    J

    • 2. barbieswede  |  januari 10, 2010 kl. 11:59 e m

      Tack så mkt:) va kul att du gör de;) Ja de känns verkligen skönt att vara hemma igen!
      Jag hade en liten fest i Lördags kväll som var väldigt kul:) Annars har jag mest träffat kompisar som jag inte sett på väldigt länge!
      Puss o kram

  • 3. Sanel  |  januari 8, 2010 kl. 11:17 f m

    Grrr sexig leopard, där skulle ja vilja vara med dig om jag fick det för dig😉 Love your all …

  • 5. Carl  |  januari 8, 2010 kl. 3:08 e m

    det låter mycket lovande, det där med dirty talk! jag kommer att köpa filmen direkt när den dyker upp! jag gillar din sexiga röst, hoppas på mycket mer sånt framöver.

    • 6. barbieswede  |  januari 11, 2010 kl. 12:03 f m

      Hej carl!

      Va kul tack så mkt;)
      Ja jag tror faktiskt att du kommer gilla dom nya filmerna;) de är mkt dirtytalk in i kameran i två utav filmerna! Puss kram

  • 7. Sture  |  januari 11, 2010 kl. 11:35 f m

    Dirrrty talk! Me like!

    • 8. barbieswede  |  januari 13, 2010 kl. 12:08 f m

      yes I think u will like it;) puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
