woops…så kan de gå;)

januari 10, 2010 barbieswede

Nu har jag vart hemma i nästan en vecka! Dagarna går väldigt snabbt.
Men de känns verkligen skönt att vara ledig och göra vad man vill:)
Har hunnit med att träffa en massa vänner och familj som jag inte sett på ett halvår!
Så de har vart väldigt kul har saknat dom mkt!

Planerar att stanna här i några dagar till så jag hinner träffa alla som jag vill hinna träffa och få alla viktiga saker gjorda:)

Sen blire back in buisness igen och tillbaka till Danmark!
Och jag börjar såklart även att showa på posingdreams igen;)
Igår hade jag en liten fest hemma hos mej med några utav mina närmaste kompisar…
Superkul vade… men tiden gick aldeles för snabbt och plötsligt var de bara två timmar kvar innan krogen stängde så vi fick väldigt bråttom och beställde en taxi direkt ner på stan. Sen festade vi på stället en timme….sen blev de efterfest till kl åtta på morgonen:)

Råkade dansa sönder klacken på mina nya stövlar med..så nu är jag tvungen att hitta ett par nya.

Min kamera gick också sönder igår. Tog en massa bilder sen idag när jag skulle ladda upp dom på datorn märker jag att kameran gått sönder:(
Så nu vet ja inte hur jag ska göra???
Måste försöka laga den eller köpa en ny….:(

Så de blir inga bilder denna gång tyvär…

puss puss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

11 Comments Add your own

  • 1. Sanel  |  januari 11, 2010 kl. 2:15 f m

    heej du vad görs? har du det bra?

    • 2. barbieswede  |  januari 13, 2010 kl. 12:05 f m

      Hejhej:)

      Jo jag har de jättbra tack:)
      Är ju i sverige nu så har träffat en massa vänner o lite sånt:) Hoppas du med har de bra!

  • 3. Sanel  |  januari 11, 2010 kl. 2:23 f m

    Snälla kan vi träffas på riktigt nån dag ..eller? vill ses! vill du träffas?;) puss på din vackra kropp barbie.. Ååhh jag skulle lätt vilja slicka din underbara fitta .. NamNaam..😉❤ kyss.. hoppas du säger nått bra till mig .. ses eller?

    • 4. barbieswede  |  januari 13, 2010 kl. 12:03 f m

      hej Sanel!

      Tack för pussarna…;)
      Jag gör tyvär inga träffar men jag kanske träffar på dej på stan nån dag de skulle ju va trevligt;) puss o kram

    • 5. barbieswede  |  januari 16, 2010 kl. 11:58 e m

      Hej Sanel!

      Jag raderade ditt inlägg med ditt mobilnr.
      De är inte så värst smart att du skriver ut numret i bloggen..
      Vill du ha någon som helst kontakt med mej kan ju börja med att skriva mej ett mail till mej på barbieswede@live.se
      puss o kram

  • 6. J  |  januari 11, 2010 kl. 7:44 f m

    Hej snygging.
    Är det en gammal kamera? Då är det lika bra att köpa en ny.

    Bilderna bör man kunna få ut ändå.

    Kramar
    J

    • 7. barbieswede  |  januari 12, 2010 kl. 11:58 e m

      Nej kameran är rätt så ny har haft den i lite mer en ett halvår…så hittar jag kvittot så borde jag ju få en ny:) Puss o kram

  • 8. Sture  |  januari 11, 2010 kl. 11:34 f m

    Har du ett minneskort så kan du ta ut den och stoppa in den i datorn. Då borde du kunna rädda bilderna. Annars kan du gå till en fotobutik och fråga om de kan rädda bilderna.

    Kram Sture.

    • 9. barbieswede  |  januari 12, 2010 kl. 11:56 e m

      Hej Sture!

      Okej tack för tipset;)
      Jag lånade min kompis kamera ch satt in mitt kort i den. så då kunde jag som tur va ladda över dom till datorn:)Tror jag måste köpa en ny kamera nu. puss o kram

  • 10. Sture  |  januari 13, 2010 kl. 8:59 f m

    Det var så lite så darling!
    Jag kan göra mycket för dig jag du skulle bara veta😉
    Hoppas att du har haft det trevligt i Sverige.
    Tråkigt att du snart ska åka tillbaka till pölse landet.

    Hoppas att det blev många bra bilder tagna.

    Sture.

    • 11. barbieswede  |  januari 19, 2010 kl. 11:24 e m

      tack sture ja de tror jag säkert;)
      Jo jag har haft de jättetrevligt i sverige:) Kom precis tillbaka nu fem imorse men de känns bra iaf:)Jag får stanna längre nästa gång jag är hemma;)
      Pussar o kramar


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
