Denmark is waiting….

januari 12, 2010 barbieswede

Har nu precis varit i Sverige en hel vecka och har hunnit göra en massa kul!
Har vart ut på lite shopping, ätit på några mysiga restauranger, festat och träffat en hel del vänneroch familj m.m.;)
Har ännu en hel del kvar som jag ska göra innan jag kan återvända till danmark.
Ska bla hämta upp mina nya filmer som inom nån vecka är klara att publiceras på min sajt ska bli så spännade…;)
Känns kul att de är så många som ser fram emot dom!
Ska även hinna med några viktiga möten;)
Hade gärna stannat här längre men jag har så mkt som ska göras när ja kommer tillbaka till Danmark
Jag planerar iaf att stanna här i några fler dagar!
Jag  lånade min kompis kamera och lyckades rädda bilderna som tur va;)
De var ju bara attt sätta i minneskortet i den som jag fick tips om så tack för de!
Här är iaf en bild från min lilla förfest med några av mina närmsta vänner som vi hade i Lördags…Superkul vade:)
Vi hade väldigt mkt att prata om…
Jag skriver igen så snart ja är tillbaka i Danmark igen;)
 
Vi ses snart!
Puss puss /Barbie.
 

FörfestFörfest

Förfest

Entry Filed under: Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. Carl  |  januari 13, 2010 kl. 4:46 e m

    Jag ser verkligen fram mot att få se dina nya filmer, jag är inne och kollar på din site hela tiden för att se om de lagts upp! Kul att du verkar ha haft en trevlig vistelse här i Sverige. Puss och kram!

    • 2. barbieswede  |  januari 19, 2010 kl. 11:15 e m

      Tack va kul att du ser fram emot dom;) Nu dröjer de bara några dagar innan dom är uppe på min sajt!
      Ja jag har verkligen haft de jätteskönt och trevligt i sverige! Puss o kram

  • 3. J  |  januari 13, 2010 kl. 5:55 e m

    Ser fram mot att få se din film.
    Tråkigt att du är så kort tid i Sthlm bara.

    Förstår att de vill ha dig på klubbarna där ner.

    Sköt om dig. Kramar

    • 4. barbieswede  |  januari 19, 2010 kl. 11:17 e m

      Tack va kul;)
      Ja jag ska försöka stanna längre nästa gång jag är hemma så hinner man göra lite mer. Men de känns bra att vara tillbaka i danmark iaf:) tack detsamma! Puss o kram

  • 5. Sture  |  januari 18, 2010 kl. 1:11 e m

    Vad länge sedan du skrev här darling!
    Vi vill veta allt om dina eskapader i Sverige.
    Många män med hårda kukar sitter beredda på att runka till ditt sexuella äventyr.

    • 6. barbieswede  |  januari 19, 2010 kl. 11:19 e m

      Ja nu var de ett tag sedan:) Men nu har jag iaf skrivit ett nytt inlägg!
      De blir nog lite mer sexiga äventyr här i danmark får vi hoppas;) puss o kram

  • 7. J  |  januari 18, 2010 kl. 5:05 e m

    Hon måste ju vara ledig också.
    Hon skriver när hon hinner och känner att det är dags för mer inlägg..

    • 8. barbieswede  |  januari 19, 2010 kl. 11:19 e m

      Nu är jag tillbaka i danmark igen:)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
