Im back…;)

januari 19, 2010 barbieswede


Nu är jag tillbaka i Danmark igen! I mitt andra hem;)
Känns bra  att vara tillbaka här igen även fast de var väldigt kul att träffa alla hemma i Sverige!

Så nu är semestern över och de blir back in buisness igen!

Ser verkligen fram emot att börja jobba igen;) är aldeles för långtråkigt att bara vara ledig!
Så nu kommer jag strax igång med strippteasen och showerna på posingdreams igen ska bli så kul längtar verkligen;)
Jag kom till hem till Danmark nu idag kl fem i morse sen nu har jag bara sovit hela dagen….
Så de blev en väldigt lång och dryg tågresa kan ja säga…men med rätt så  trevlig personal😉

 
Jag börjar med mina webcamshower på posingdreams.com redan nu på Torsdag kväll kl. 21-01;)
Känner mej verkligen redo för lite sexiga shower nu;)
Ska även skriva ut mitt schema för nästa vecka i min profil!
Så  jag hoppas vi ses då;)
Ps. Mina nya filmer kommer om några dagar finnas på min sajt😉
skriver här i bloggen så fort dom finns ute!
Och imorgon måste jag verkligen gå till gymmet och köpa ett gymkort….Jag har ju nästan inte tränat på 2 månader nu… opssss…:)
Så jag har ju varit lite lat måste jag erkänna!

Pussss pussss/Barbie

Dom senaste dagarna sen sist jag skrev har jag mest bara slappat, träffat kompisar och familj, shoppat och vart ut och ätit på lite olika ställen samt kollat på film och vart på några imortant meetings m.m😉

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  januari 20, 2010 kl. 7:36 f m

    Vad trevligt du verkar ha haft det!
    Men blev det ingen dejt men han som vann tävlingen?
    Puss!

    • 2. barbieswede  |  januari 21, 2010 kl. 4:55 e m

      Jo jag hade de riktigt trevligt;)
      Nej dejten har tyvär blivit lite uppskjuten efterssom jag haft mkt att göta men den kommer strax skriver om de här i bloggen när de händer! Puss puss

  • 3. J  |  januari 20, 2010 kl. 5:41 e m

    Oj vad sent (eller tidigt) du kom ner.
    Jobbigt när det blir långa tåg resor.

    Hoppas du inte drunknade i mejl nu efter jul ledigtheten🙂

    Kramar
    J

    • 4. barbieswede  |  januari 21, 2010 kl. 4:57 e m

      Ja de blev lite sent eller tidigt:) var jättetrött när jag kom hem somnade nästan på en gång:) Jo jag har en hel del mail att svara på nu faktiskt:) puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
