börjar showa på Måndag!

januari 21, 2010 barbieswede

Jag börjar med mina shower på posingdreams.com nu på Måndag istället!

Efterssom jag tyvär har blivit sjuk tror de är nått influensa grejs.
Mår illa och har ingen aptit överhuvudtaget.Bara tanken på mat gör att jag mår ännu mer illa.
Har även fått värk i hela kroppen…så de känns ganska jobbigt…

Så jag får vila nu över helgen och hoppas på att jag blir frisk tills på Måndag så jag kan börja showa igen!

Så vi ses då istället;)

Pussar o kramar

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. J  |  januari 21, 2010 kl. 5:25 e m

    Fy vad tråkigt att höra. Låter inte kul alls.
    Ta det lugnt nu sötnos. Du har vart sjuk rätt mycket nu. Tror du behöver en semester utan att jobba.

    Kramar
    J

    • 2. barbieswede  |  januari 22, 2010 kl. 5:07 e m

      Tack Jens! Ja de ska jag göra ligger i sängen och vilar mej just nu! Ja de skulle verkligen vara skönt med en semester till ett varmt ställe nu;) men än har jag en massa saker som ska göras så de går inte just nu..Hoppas du får en bra helg;) Kramar

      • 3. J  |  januari 22, 2010 kl. 5:40 e m

        Det låter ju bra.
        Ja jag skulle också vilja åka till något varmt land just nu.

        Önskar dig med en trevlig helg, själv ska jag jobba på lördag, sedan kanske jag får helg🙂

        Kramar
        J

      • 4. barbieswede  |  januari 25, 2010 kl. 7:46 e m

        mmmm hur skönt skulle de inte vara att ligga på en vit sandstrand toppless med en drink i handen;)

  • 5. Sture  |  januari 21, 2010 kl. 9:58 e m

    Riktigt tråkigt att du är sjuk!
    Försök att dricka någon vätska åtminstone.
    Lite Juice av något slag och vila mycket.
    Vi är många som längtar efter att få se dig strippa igen.

    Puss!

    • 6. barbieswede  |  januari 22, 2010 kl. 5:09 e m

      Ja de är lite jobbigt.. Ja tack så mkt sture!Ja de ska jag verkligen göra! Ska dricka mkt och vila så mkt jag bara kan..så jag kan lägga upp fler stripteasebilder snart;)puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
