Im a barbie girl….

januari 22, 2010 barbieswede

Är fortfarande sjuk idag med. men tur att jag kan göra något bra iaf under tiden som att svara på mail!
Så jag ska göra de nu i helgen så mkt jag bara orkar!
Och skriva ännu ett till inlägg i bloggen:)
Just nu ligger jag nerbäddad i min säng tillsammans med Diego och försöker njuta av känslan av att vara sjuk…fast de går inte så bra eftersom de värker i min kropp och allt jag vill är att bli frisk så fort ja bara kan…

Har suttit och kollat lite på bilder i min dator:)
Kom på att jag ville visa en närbild på min  tatuering;)
Den gjorde jag nu för ca 4 år sedan! och för mej betyder den så himla mkt!
För mej betyder den att jag kommer vara en Barbie hela livet ändå tills den dagen jag dör;)
Och ingen kan ta det ifrån mej!
Anledningen till tatueringen är att jag har alltid älskat barbie ändå sen jag var liten, och jag bestämde mej redan då för att bli en barbie själv när jag blev stor😉
Och så blev de ju kan man ju säga…

Jag har skrivit om sången lite jag tycker den blev rätt så bra;)?

Im a barbie girl,
in a little world
im not in plastic, is fantastic!
you can brush my hair.
and take me everywhere;)
can u imagaine
Im scandinavian;)?

 peece and Love/ Barbie…

my tatto

 

 

Barbiedockan

 

Entry Filed under: Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. J  |  januari 22, 2010 kl. 5:54 e m

    Krya på dig. Låter som du åkt på en dunder förkylning. Hoppas det inte är ”svininfluensan” bara.

    Håller dig stilla nu. Och stressa inte att bli frisk. Du börjar med din show när du börjar.

    Drick mycket vatten. Och försök att ät.

    Jo den är fin, diskret också🙂

    Se fram mot svart på mitt mejl.🙂

    Kramar o kyssar
    J

    • 2. barbieswede  |  januari 25, 2010 kl. 7:26 e m

      Tack så mkt:)
      Har vilat mej nu hela helgen så nu känner jag mej frisk igen:) Följde dina råd så tack för dom! Pussar o kramar

  • 3. Robban  |  januari 23, 2010 kl. 9:50 e m

    Hej barbie!

    Diggar din tatuering starkt;)
    Jag har följt din blogg ett tag nu det är alltid lika underhållade att läsa om dej och vad du har för dej:)
    Du är en väldigt vacker och sexig tjej.
    Och jag tror inte att jag är ensam när jag säger att jag verkligen beundrar ditt mod och din styrka att våga vara dej själv och göra det du vill göra trots att du säkert får ta emot en massa skit ifrån folk.
    Jag vet… lyckas man med något är det alltid folk som vill försöka trycka ner eller förstöra för en,
    Fuck gentelagen säger jag…
    Ta ingen skit iaf barbie.
    Jag har i många år nu jobbat i musikbranscen.
    Och jag kan säga att du har både utseende och verkar även ha personlighet som en riktig stjärna!
    Nu till min fråga.. du har aldrig funderat på musikbranschen?
    Jag har nämligen ett litet projekt på g.
    Läste lite i dina personliga frågor här i bloggen för ett tag sen..
    och du nämde något om detta..
    Har du någon email så jag enklare kan komma i kontakt med dej?
    Krya på dej!

    Hälsningar/ Robban.

    • 4. barbieswede  |  januari 25, 2010 kl. 7:39 e m

      hej Robban:)

      Tack så mkt för alla fina komplimanger blir väldigt glad;)
      Va kul att du följér min blogg med! Jo avunsjuka av olika slag förekommer väll alltid vad man än sysslar med antar jag. oftast så brukar de bara gå in genom ena örat om ut i det andra…:)
      Aha okej! nej jag har faktiskt inte funderat på musikbranshen faktiskt utan jag vill hålla på med de jag gör nu;) de är det jag mest trivs med och vill göra;) men du får gärna berätta mer om vad de är för projekt du håller på med de låter jätte spännande:) Du kan ju maila mej på barbieswede@live.se

  • 5. Sture  |  januari 27, 2010 kl. 9:57 e m

    Finns det någon bra sida på nätet om man vill fotografera lite vackra damer utan kläder?
    Jag kan tänka mig att betala.
    Jag har annonsera på vissa sidor men det verkar bara många oseriösa som svarar.

    Vill bli din groupie!😉

    • 6. barbieswede  |  januari 29, 2010 kl. 1:06 f m

      😉
      Ja de borde väll finnas en hel del sådanna modellsidor!
      De bästa är väll att försöka hitta dom mest seriösa Modellsidorna!
      Du kan väll alltid skriva ut en annons någonstans;) Tyvär har jag inget förslag jag kan ge dej. puss

      • 7. Sture  |  januari 31, 2010 kl. 10:50 e m

        Det var synd att du inte visste det!
        Känner du till Svenska modell guiden?
        Det finns bilder på dig på den sidan, tänkte att du kanske kände till dom?
        Självklart vet jag att dina bilder kan ha hamnat där i ändå.

      • 8. barbieswede  |  februari 1, 2010 kl. 11:29 e m

        Hej igen sture!
        Men då visste du ju en sida iaf;)
        Nej jag visste faktiskt inte att de fanns bilder av mej där , men jag känner till sidan sen tidigare men helt enkelt glömt bort att den fanns. Men de är ju Åke som äger denna sida han som är skådespelare i bla ridskolefilmerna m.fl. Han är vädigt trevlig! Så du kan säkert kontakta honom och fråga om han har en bra modell som du kan boka för fotning!
        pusss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
