Ändrat schema…

januari 25, 2010 barbieswede

Nu känner jag mej äntligen frisk igen:)
Har vilat nu hela helgen och nu känner jag mej nästan på topp igen.
Så de känns jätteskönt!
Jag skulle ju börja showa som jag tidigare skrev i detta inlägget, men nu har de uppståt ett litet problem så jag måste vänta tills jag har fått ett speciellt papper  innan jag får showa något överhuvudtaget:(
Och hur långt det kommer ta vet jag inte. Så mina shower är tyvär uppskutna på obestämd framtid tills vidare…..”sucka”
Så ni får vänta på mej ett tag till:)
Jaha men jag får väll sätta igång och träna på gymmet och börja med stripteasen under tiden jag väntar då;)

Kyss/Barbie

 

Entry Filed under: Uncategorized

10 Comments Add your own

  • 1. J  |  januari 25, 2010 kl. 8:28 e m

    Vad kul att höra att du är frisk igen.🙂.

    Du behöver ta det lite lugnt också. Så du blir 100% frisk.

    Ta det lugnt så hörs vi.

    Kram
    J

    • 2. barbieswede  |  januari 29, 2010 kl. 1:00 f m

      Hejhej;)

      Ja de känns verkligen skönt att vara frisk igen:)
      Har börjat träna på gymmet med;) Så jag tror jag är 100% frisk nu!
      Kramar

  • 3. Sture  |  januari 26, 2010 kl. 9:23 f m

    Det tycker jag också! Det är lätt att bli sjuk igen när man har varit sjuk tidigare!

    • 4. barbieswede  |  januari 29, 2010 kl. 1:01 f m

      Ja de är sant! Men nu tror jag att jag är helt frisk igen iaf;) får hoppas de!

  • 5. Fredrik  |  januari 27, 2010 kl. 3:36 e m

    Tråkigt för dig att du inte kan showa nu när du är frisk. =( Tänkte bara kolla med dig vad du har för mail? har skickat tror jag men kan ha blivit fel så vill testa med rätt mail.

    • 6. barbieswede  |  januari 29, 2010 kl. 1:12 f m

      Hej fredrik!

      Ja jag vet de är tråkigt. Får hoppas att de går snabbt så jag kan börja snart igen;)
      Okej🙂 Min mail är barbieswede@live.se

  • 7. J  |  januari 27, 2010 kl. 9:30 e m

    Hej.. Kommer du ut på MSN något?
    Nu när du inte ska showa något på ett tag.

    Kramar

    • 8. barbieswede  |  januari 29, 2010 kl. 1:02 f m

      Jag var in på msn igår kväll faktiskt men såg dej tyvär inte online..
      Men kanske att jag har tid att komma in en sväng ikväll med;)
      Kraaamar

      • 9. J  |  januari 30, 2010 kl. 11:28 e m

        Ja va inne tidigare på kvällen, men var trött, skulle jobba på fredagen.
        Är inte ute så sent på msn under veckorna när man jobbar, kanske till 22:30 som längst.

        Kramar o kyssar
        J

      • 10. barbieswede  |  januari 31, 2010 kl. 1:46 e m

        Okej ja jag förstår att du måste lägga dej tidigt när du börjar jobba på morgonen;)
        Jag kommer ut på msn vid 8-9 tiden ikväll! Så då borde du ju va vaken:)
        Kraaaamar


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
