Min vecka….

januari 29, 2010 barbieswede

Den här veckan har verkligen gått så snabbt.
Har börjat träna på gymmet nu igen de känns jätteskönt.
Så varannan dag springer jag på rullbandet c:a 45min
och nästa dag kör jag styrka.
Körde lite styrketräning igår och jag har verkligen blivit så svag i armarna så nu har jag fått träningsvärk;)
Men konditionen var fortfarande den samma som förut så de var ju bra!
Jag får även lite extra hjälp utav en väldigt trevlig och snygg  personlig tränare vissa dagar,

Jag har även sett mina nya filmer igår;)
Och jag är jättenöjd med resultatet!
Filmerna blev precis så som jag hade tänkt mej att dom skulle bli!
Så någon dag nästa vecka kommer dom komma upp på min sajt;)

Så är de många som frågar mej om jag haft någon dejt med killen som vann tävlingen ännu.
Och tyvär så har jag inte hunnit de ännu. Men de kommer strax och då skriver jag ut de här i bloggen.
Jag kan avslöja att jag sett honom på bild nu och att jag även pratat med honom i telefonen och jag ser verkligen fram emot att gå på dejt med honom;)

Filminspelningen med vinnaren kommer att ske som planerat i slutet av Februari;)
Vill inte avslöja för mkt! Skriver även mer om de när det närmar sej;)

För övrigt känns de lite tråkigt att jag inte kan showa något på posingdreams ännu…:(
Jag gillar ju inte att vänta på saker;)
Så de känns lite jobbigt…
Men de positiva är att jag kan komma ut oftare på msn;)

Hoppas ni får en skön helg;)

Puss puss/Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  januari 30, 2010 kl. 10:16 f m

    Jo jag håller med dig. Veckan har gått fort. Lite för fort tycker jag.

    Tråkigt att det är problem med posingdreams. Få väl hoppas att det löser sig snart.

    Kul att höra att du ska försöka oftare komma ut på msn. Ser fram emot det.

    Hoppas du för en trevlig helg du med.

    Kram
    J

    • 2. barbieswede  |  januari 31, 2010 kl. 1:43 e m

      Ja de gör den verkligen:)
      Ja jag hoppas de går snabbt nu så jag kan börja showa snart igen!
      Jag kommer ut på msn ikväll hoppas vi ses;)
      Puss o kram

  • 3. P  |  januari 30, 2010 kl. 6:18 e m

    Hey checka din mejl, fick nyss ett mejl av mig baby!🙂

    • 4. barbieswede  |  januari 31, 2010 kl. 1:43 e m

      Har svarat nu;) puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
