Min Överaskning;)

januari 31, 2010 barbieswede

Denna helg har varit rätt så lugn och skön!
Fick en stripshow bokad tidigt i lördags kväll då jag strippade på en privatfest i Jylland.
De var superkul;)

Men efterssom jag nu har lämnat in min kamera på lagning så har jag just nu ingen kamera att ta kort med…så de blev inga bilder tyvär,
Så jag laddade istället upp en bild som jag tagit med min webcam;)

Var även på en företags fest i Lördags på dagen.
En bekant firade 3års fest för sitt erotiska företag så de var vädigt trevligt!Jag passade även på att köpa en ny sexig svart bh med string jätteläcker;)

Som jag sa så kommer mina nya filmer upp någondag nästa vecka på min sajt;)

Jag har även en liten överaskning:)
Jag kommer nämligen härma min kollega Denise lite!
Så i framtiden kommer ni få vara med att bestämma vad ni vill att jag ska göra i mina kommande filmer;)

Genom rösting, ni får även komma med förslag till min mail vad ni vill att jag ska göra!
Jag kommer ha 3 eller 4 förslag som ni får bestämma mellan!

me

Puusssss/Barbie.

 

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Fredde  |  januari 31, 2010 kl. 5:25 e m

    Tackar för mailet, mailade tillbaka till dig.😉 Låter som en trevlig idé, kan nog komma på en massa olika scener jag vill se dig i. ;P

    • 2. barbieswede  |  februari 1, 2010 kl. 11:18 e m

      varsegod;) tack själv! mmm jag tyckte de kanske kunde vara en bra ide med;) Ja va kul ser fram emot en massa sexiga förslag;) Puss

  • 3. Sture  |  januari 31, 2010 kl. 10:47 e m

    Vad häftigt att få kan påverka dig Barbie!
    Bring it on så man får välja.

    Puss på dig.

    • 4. barbieswede  |  februari 1, 2010 kl. 11:21 e m

      Ja va kul att du gillar Ideen;) jag de ska jag göra så snabbt ja kan:) Puss puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
